L Maria skrev 2010-11-09 23:10:08 följande:
Pingla - åh, nu fick jag nästan lite dåligt samvete för att jag tjatade... Det är väl inte helt ovanligt att man inte testar positivt förrän flera dagar efter BIM - ingen mens kan ju fortfarande betyda någonting...
Kram på kvällskvisten!
Irmeline skrev 2010-11-09 23:41:08 följande:
Oj,nu fick jag också dåligt samvete..
Tråkigt med minus, men det behöver ju inte betyda något..
Köp billiga tester på nätet vet jag, då kan man slösa lite utan att få dåligt samvete.
Kram
Tack snälla! Men ni behöver absolut inte ha några bad feelings för att ni sa vad ni tyckte. Jag tycker det är urkul och skönt att det är några fler som bryr sig om vad jag tänker/tycker än bara sambon. Han får ju höra så mycket annars.
ifyouweremine skrev 2010-11-10 00:07:34 följande:
Pingla77 - Vad synd! Men som sagt, det är ju inte ovanligt att folk testar minus på bim och några dagar senare plussar. Hur var det nu, har du haft oregelbunden mens förut eller brukar den vara normal? Hade du slutat med p-piller eller nåt innan du började försöka? Ibland kan ju mensen bli försenad för att man tänker mkt på det också, men jag antar att du har tänkt mkt på det de senaste månaderna..
Jag har varit utan p-piller sedan feb-mars. Men vi har väl varit seriösa sedan apr-maj. Jag hade fram till årsskiftet kört med p-piller men började sedan med mini-pilleri någon månad för att sedan sluta helt. Har haft regelbunden mens sedan dess förutom på en månad då jag blev en vecka sen.
Nu kör jag nog någon dag till utan att testa. Måste ju köpa in nya stickor oxå.
Har haft riktig mensvärk hela dagen men inget. Bara vita tröga flytningar(förlåt detaljer).