• mallanis

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Finns det fler som är över 30 som försöker få ert första barn?
    Här kan vi som längtar efter att få pluss på stickan och äntligen få en knodd och titeln förälder prata!

Kanske har ni precis upptäckt att den berömda klockan gör sig påmind eller så har ni försökt ett tag och vägen dit kanske inte var så spikrak som man hade hoppats på.

Vill ni göra sällskap? Diskutera smått som stort och peppa varandra tills vi förhoppningsvis sitter där med en liten i famnen!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-04 12:31
    Fortsättningstråd för oss 30+ are som plussat, här kan vi fortsätta babbla:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m56466903.html

• Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet
  • swede
    Polarlantis skrev 2014-05-07 08:48:25 följande:
    Hur går det för dig jojjo?! Hur mår du? Vad är nästa steg? Håller timmarba som alltid och skickar tankar ofta! Kram <3

Undrar också hur det går för dig, Jojjo. Tänker på dig!
  • Jojjo77

Hej alla! Äntligen kan jag komma med lite positiva nyheter. Ruvar just nu på ett ägg och har fått ägg till frysen. Det är långt kvar än, men tack vare ÄD kunde vi i alla fall få en chans!!! Jag lever nu på hoppet och NU SKA DET GÅ!!!

• Tedax
    Jojjo77 skrev 2014-05-07 19:50:17 följande:
    Hej alla! Äntligen kan jag komma med lite positiva nyheter. Ruvar just nu på ett ägg och har fått ägg till frysen. Det är långt kvar än, men tack vare ÄD kunde vi i alla fall få en chans!!! Jag lever nu på hoppet och NU SKA DET GÅ!!!
    Det var länge sedan jag skrev i tråden, men jag har följt hur det går för dig. Blev så glad att läsa att du äntligen är en ruvare nu! Hjärta Och att ni fått ägg till frysen också!

Håller alla tummar och tår för att det är er tur nu! Glad
  • Irmeline
    Vilka fantastiska nyheter. Skönt att få chansen. Håller tummarna att det går vägen Solig
  • Kattflickan

Jojjo, jag håller både tummar och tår! Superbra att ni fick ägg till frysen! Kram!

• swede

Åh vad spännande Jojjo. Vad glad jag blir att höra att du ruvar. Önskar dig all lycka till nu! Ska tänka på dig!

• Jojjo77
    Tedax skrev 2014-05-07 20:21:21 följande:
    Det var länge sedan jag skrev i tråden, men jag har följt hur det går för dig. Blev så glad att läsa att du äntligen är en ruvare nu! Hjärta Och att ni fått ägg till frysen också!

Håller alla tummar och tår för att det är er tur nu! Glad
    Irmeline skrev 2014-05-07 20:28:00 följande:
    Vilka fantastiska nyheter. Skönt att få chansen. Håller tummarna att det går vägen Solig
    Kattflickan skrev 2014-05-08 08:08:47 följande:
    Jojjo, jag håller både tummar och tår! Superbra att ni fick ägg till frysen! Kram!
    swede skrev 2014-05-08 09:09:15 följande:
    Åh vad spännande Jojjo. Vad glad jag blir att höra att du ruvar. Önskar dig all lycka till nu! Ska tänka på dig!
    Tack, tack, tack! Känns väldigt skönt. Är helt slut idag efter flera dagars enorm nervositet. Känner mig bakiso ch det vet jag att jag INTE är, haha.

Kra,

• Aruba
    Nähä!!!!???? Vad roligt! Supergrattis!! Klart att det går!!!!!!!
  • Saftmedbulle

Heja, Jojjo! Vad kul att läsa att du ruvar. Väntar med spänning på att höra hur det går. Nu jäklar är det er tur!

• Jojjo77
    Aruba skrev 2014-05-08 19:41:44 följande:
    Nähä!!!!???? Vad roligt! Supergrattis!! Klart att det går!!!!!!!
    Saftmedbulle skrev 2014-05-12 14:11:14 följande:
    Heja, Jojjo! Vad kul att läsa att du ruvar. Väntar med spänning på att höra hur det går. Nu jäklar är det er tur!
    Tack söta ni!!!  

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet