Vi över 30 som längtar efter första barnet
Men Gris, det låter ju helt galet ju! Vilken chef......!! peppkram till dig!
Lycka till ni som väntar ÄL och hoppas att tanten håller sig borta för er som icke-väntar på den...
Här fortsätter jakten på ÄL och efter bruna slemmiga flytningar i söndags så fortsätter det idag med mer ljusa färgade sådana....knappast ÄL-blödning så här mga dgr va? Alltså jag blir så j-vla frustrerad, innan vi började verkstaden så verkade allt funka som en klocka jag hade RIKLIGA superblöta (ursäkta detaljerna) ÄL-flytningar. Numera kan jag möjligen se lite rester efter vad som skulle kunna vara ÄL-flytningar, dels kan det vara sperman som "utplånar" mina spår efter riktig äggvita eller så har det skett en förändring i mig....Fick ju dock utslag på ett test förra månaden när ÄL var så sen. Å andra sidan har jag vänner som inte märker av sina ÄL-flytningar, säger de, men de kanske inte letar å andra sidan
Rent statistiskt så brukar jag få kortare cykel direkt efter en superlång. Kanske anade jag ett ngt starkare streck igår på Äl-testet och om jag skulle få fullt utslag i em så innebär det en 33-dgr cykel vilket skulle vara en "kort" cykel. SUCK och depp, tur att jag nu bokat tid hos gyn. Ska ställa massor av frågor
. Naturligtvis lyckades jag boka in när jag har BIM, men det var fler här inne som överlevt ett besök hos gyn trots mens va?
Tyvärr har jag haft feber och halsont och nu blivit dunderförkyld så ingen jättelust till mys direkt men det får gå ändå. Nu ska det bara bli intressant att se hur lång lutealfasen är så jag kan sluta oroa mig över det också.