Vi över 30 som längtar efter första barnet
Känner mig spyfärdig.
Hade svårt att få ner lunchen..
Råttentottan, 20 års bokförande, wow! Jag förde bok nåt år när jag hade spiral, och är stolt över det..
oj, här händer grejjer. Både positiva och negativa.
Stor kram till dig Saftis, jag finner inga ord. Hoppas nu att det blir tredje gången gillt... KRAM!
Och så ett jättegrattis till Lavendia!
EGO: står nu i startgroparna för att köra igång m ÄL-testen, dag 14 idag och jag räknar m ÄL i helgen. Barnverkstad och föräldrar som ska sova över, hur löser man det liksom?
De ska hjälpa oss att bygga upp vårt kök som vi flyttar, får väl säga att "vi går ut och hämtar en lite verktyg...."
Inte optimalt, men men...
Åh, grattis Ceke (och kekke), vad glad jag blir för er skull, fällde faktiskt en tår! Men Ceke, du har ju alltid vart här i tråden och hållt igång oss känns det som
, du försvinner väl inte helt ur tråden nu?
Tjejjer, jag har två ÄL-frågor, ngn som kan hjälpa mig?
Fråga 1: Nu har jag ÄL-testat i 2 dgr, det står ju i bruksanvisningen att svagare streck än kontrollstrecket betyder att ngt hormon inte kan påvisas...typ. Är det meningen att teststrecket ska öka, fram till ÄL och därefter minska i styrka eller kan det finnas inbördes skillnader i teststreckets styrka även innan ÄL? Onsdagens streck var nämligen ngt starkare än gårdagens...ska jag dra slutsatser av det eller kan det vara så...?
Fråga 2: vet att ngn här i tråden pratat om att trots äggblåsor vid gynbesök så är det inte säkert att ÄL verkligen sen skedde. Hur funkar det med ÄL-test? Visar de utslag om ägget inte släpper, kan man bli "lurad" av testen? Ngn som vet?
Godmorgon....eller förmiddag kanske man ska säga
Kul och se dig igen Gris och spännande med den färgade spottingen, nu håller vi tummarna för att vi får en massa plus i tråden!
Ngn som vet om en svampinfektion på ngt sätt kan påverka ÄL negativt? Känns som jag har det....eller så är det skavsår
Och grattis till de 40 taggarna Saftis! 
Nu blir jag orolig, har blodblandade slemmiga flytningar, dock inte jättetrådiga. Mörkbruna. Hade det vart ÄL-blödning borde de väl vart ljusare, mer röda? Väntar ju ÄL och nu detta, så konstigt! Ngn som har en teori? Ska nog boka gyn imorgon....
Tillägg: mörkbrunt tyder väl på gammalt blod??