Mallanis: Vad härligt med ett livligt knyte där inne! Känns det som du vågar hoppas nu..?
Undrar hur det kommer att kännas den dagen man faktiskt får se nåt levande på UL, har ju inga positiva erfarenheter av det hittills... Antar att du förstår mig precis med din historia... Jag skulle också ha haft RUL i veckan, men förhoppningsvis får jag boka en ny tid för det. Och snart får även du göra det Saftochbulle!
Inga rosa flytningar idag än så länge, för min mentala hälsas skull hoppas jag de håller sig borta. Rosa flytningar var ju det enda tecken jag hade på MA:et också...
ceke skrev 2011-01-03 13:49:41 följande:
Hej på er!
Ser att ni pratat om tankar kring hur det blir om man får barn kontra det man har nu.. hehe.. Vi hade en vän och hennes underbara lilla vilde till charmtroll på 1,5 hemma hos oss igår. Oh ojoj vilken energi det går åt till att leka o se efter honom! Men va mysigt det är också...
Fick även lära mig att min kära Kekke kan rya i och säga ifrån

hehe och då lystnade
lillkillen faktiskt (han va väldigt nyfiken på vårt vitrinskåp och skulle gång efter annan dit, öppna dörrarna och rumstera om bland kristallglasen...). Kan lova att vi verkligen insåg att vi inte har ett barnsäkert hem!!!
Åh, idag är en nervpress. Tyckte mig se nåt färgaktigt i flytningarna i morse när jag va på toa... så GRRR va läskigt det är att gå på toa nu! Tempen hade dock gått upp ytterligare ett snäpp...
Pingla: Jobbigt med styvsyrran. Men oj vilken tuff tid de får! Ingen höjdarsituation att sätta ett barn till världen i... Förstår dock att du långt ifrån jublade av glädje
Jag hoppas verkligen det där med "egna barn och andras ungar" stämmer för annars vet jag inte hur man nånsin kommer att orka med barn. Snacka om duracellkaniner!