simtim skrev 2011-01-03 22:29:22 följande:
Essalady, jag är oxå med på din projektering. Samma saker planeras här

resa och beach 2011.....fast visst vore det roligare att ha en gravidbula man kan visa fram istället för att försöka tappa ett par kilon!...
Millan, ja även här kan det kännas krystat ibland. Men jag är superenvis med att inte tjata på min man om äl och barn, så jag tror att han iaf slipper tänka för mkt. Och nu när jag slopat äl-testen den här månaden tyckte jag det kändes lättare att bara vara spontan. Men visst, ibland ställer barnmakeriet till det. Typ, "åh, nu borde vi ha sex, jag är inte jättesugen, och nu när jag tänker på det blir jag ännu mindre sugen, och glidmedel ska man inte heller använda....gaaaah" men bara man lyckas stänga av hjärnan brukar det ju ändå bli bra till slut

Känner också igen det där... och speciellt eftersom vi det senaste halvåret haft en vecka i månaden på oss at ha sex utifrån mina spottings och då i samband med ÄL.. så det har liksom blivit både efter sug, men ett krav att få till det... Men kan ju som flera andra gjort tidigare tipsa om pre-seed, som är ett godkänt glidmedel
Skitskitskitskitblääääää önskar att jag aldrig börjat känna på tappen just nu.... I morse va det ju tillstymmelse till lite rosa i flytningen och nu på kvällen har jag varit där och rotat och känt. Och tro på fan att jag fick med bruna flytningar ut.. SKIT! Eller, det är mer som bruna trådar i annars crämig flytning. Men dock brunt. FAN. Har inte märkt nåt i trosorna, utan det är när jag liksom undersöker som jag märker av det. Hmmm
Hur skulle ni göra? Jag skulle ju ringa gyn om jag fick spottings under proverakuren.. Nu är det ju så att jag inte skulle ha märkt detta om jag inte rotat runt.. ska jag räkna det som spotting eller ska jag liksom låtsas som om jag fortfarande inte visst om det? Förstår ni vad jag menar? Eller är det att jag irriterat tappen? Eller borde det va mer rosa då? Eller ja.. många frågetecken här nu...