Jojjo77 skrev 2011-01-16 10:56:05 följande:
Igen, tråkigt för alla er som fått påhälsning! Tror tyvärr att jag joinar er snart, snart BIM men absolut inga känningar av att jag skulle kunna vara gravid. Har tilol och med börjat hoppas att mensen kommer denna gån, har en massa saker inplanerade närmsta tiden som är sammankopplade med vin, skulle vara trevligt att inte behöva avstå. Tänker att om jag tänker så, så blir jag inte så besviken när tanten kommer.
Grattis alla som minskat i vikt! Jag kör ju på Viktväktarnas tänk och det går sakta men säkert neråt varje vecka, skönt. Så blir vi inte med barn så tänkte jag att jag skulle känna mig riktigt snygg i vår och sommar istället
Kekke - jag behöver faktiskt inte fejka, min man klarar galant av att tillfredsställa mig. Helt ärligt. Förstår heller inte vitsen med att fejka, det är ju bara jag skom skulle förlora på det

Eller? Med det inte sagt att jag alltid fått orgasm varje gång jag haft sex i mitt liv, men får jag inte det så tänker jag heller inte låtsas som om jag fått det. En utebliven orgasm behöver ju inte betyda att man inte haft det skönt, vilket vissa killar verkar tro.
Frk Svår skrev 2011-01-15 08:50:28 följande:
Jaha, där kom mensen. Helt enligt min mobil-app så det känns ju bra att den fungerar iaf
Då ska man bara samla krafter och gå igenom detta en gång till...
Lite tur i oturen är att nu hinner jag förhoppningvis gå ner de där sista kilona plus att jag hinner jobba ihop en SGI. Kändes lite surt att tänka på att meddela min ev blivande chef att jag ska vara föräldraledig. Förhoppningsvis får jag anställning i mars så det bästa hade ju varit att bli gravid då...men jag tänker självklart försöka hela tiden. Och ställa mitt hopp till utredningen som jag hoppas påbörjas snart!! Måste rota fram pappret för jag minns inte när jag ringde men det är nog snart 3 månader sedan

Jag är inne lite på samma spår som ni är, man måste försöka se det positiva och möjligheterna om man nu inte blir gravid denna månad. Jag tänkte också hinna komma i form för att bli lite mer pigg och stark. Och vi planerar också ngn rolig resa till sommaren så då är det skönt att inte vara höggravid, man får väl inte flyga efter en viss vecka heller ju? Även om jag hellre väljer bli gravid framför resa

Min vän som ska påbörja IVF t våren har berättat att hon vart så väldigt besviken i början när det inte gick, men har väl släppt det en del nu, kanske iof för att de utretts färdigt och väntar på IVF nu, men hon brukar vara rätt glad när hon kan ta sig ett glas vin när tanten kommit...
Men det är ju ändå trist att få mens ist för plus, så kram på er som fått påhälsning nu i dagarna!
Här väntar jag fortfarande på plus på ÄL-stickan, inget än

hoppas jag haft i helgen för vi har myst på ordentligt, och att plust isf är försenat. Skulle va typiskt om det är imorgon eller tisdag när jag inte är hemma.