L Maria skrev 2011-01-13 20:53:26 följande:
Jojjo - jag tror att vi var många som behövde din sportkommentatorpepp!

Du fick i alla fall mig att dra på smilbanden och det behövde jag. Tack!
Vad bra

Kattflickan skrev 2011-01-13 20:56:32 följande:
Jojjo: Är du fortfarande hungrig? Jag är det, vi är ju i samma fas i cykeln så antingen är det nåt normalt i cykeln som jag inte tänkt på tidigare eller så är det nåt annat...
Jag blir också irriterad över att folk inte kan tänka sig för. Jag blev ju tillomed frågad om jag inte skulle skaffa barn när jag var singel en gång! Nu kommer de inte fråga igen iallafall Ceke!
Jag försöker hålla mina testgalna fingrar från att ta ett gravtest imorgon. BIM är ju först på onsdag, snälla tala om för mig att det bara är idioti att testa så här tidigt.
Ni får Millanfritt i tråden i helgen, jag åker till Småland!
Kram till alla er som tänker deppiga tankar!
Millan
Japp, konstant hungrig och sugen på något, blir liksom aldrig mätt... Precis antingen är det normalt och mensen vankas, eller så är det något annat, tycker att vi hoppas på något annat

Jag har ju BIM dagen efter dig, tycker inte du ska testa förrän tidigast BIM, risken är att du så här tidigt slösar på tester som i alla fall kommer visa minus, p g a för tidigt test. Jag har inga planer att testa förrän tidigast BIM, mår bara dåligt om jag gör det tidigare.
ceke skrev 2011-01-14 00:11:28 följande:
Jojjo: Håller helt med i att det tar udden av kommentarerna att berätta för vänner och familj. Tycker det är superskönt att kunna berätta faktiskt. Vi var ju hemliga från början, men har insett att alla ändå tar för givet att vi försöker att det är bättre att va öppna med det.. för då kommer inga gliringar längre heller!! Mycket mycket skönare så!
Kram på er alla!
Ja visst känns det nästan lite lättande när man kör med öppna kort, de flesta misstänker ju ändå att man går i dessa tankar. By the way, du verkar ha en fantastisk man!

Ansi30 skrev 2011-01-13 21:41:23 följande:
EGO: heldepp och urfunktion. Blev utförsäkrad i höstas och igår fick jag veta att dem har nollat min sgi så nu står jag helt utan inkomst. Försöker hitta ork att lägga in en överklagan men man känner sig rätt liten.
SÅ besviken och orolig för framtiden.
Är mitt uppe i ägglossning och vet inte om jag ska våga fortsätta försöka bli gravid. vi går ju runt med sambons inkomst men ändå...en bebis innebär mkt utgifter. Sambon vill köra på...
Har ett läkarintyg från december 2010 som sätter min arbförmåga till 0 och efter avslutad arbetslivsintro på arbförmedlingen sa dom att jag inte ska vara hos dem eftersom jag är helt oförmögen att arbeta och ändå finns det ingen ekonomisk hjälp att få.
För socialbidrag måste man, enligt vad dom har sagt till mig, vara aktivt arbetssökande....ngt två instanser alltså säger att jag inte kan.
Vet varken in eller ut
Usch vad jobbigt, men ge inte upp barnverkstaden, lyssna på din man, allt kommer att lösa sig. Hemskt att vi har hamnat i ett Sverige där man ej får vara sjuk... pinsamt är ordet. Kram!