Hej o tack! Jo det känns rätt bra att ha börjat kolla med stickor nu. Jag har testlagrets stickor, men ska man kunna se hur strecket ökar mer o mer för varje dag eller? Jag har testat sen i tisdags o ska ha ÄL på lör enl kalender. Syntes lite lite svagt i tis o ons men igår var det inget alls. Hoppas inte jag missat det nu bara, har som sagt inte mkt symptom vid varken ÄL eller mens, men inte alls något mer sekret denna vecka vad j kan avgöra iaf... Ska ta o lära mig det där

Sambon o jag har pratat o det här med "6 på kommando" och det känns bra, vi sa mer att vi får väl sexa oftare helt enkelt, sex föder ju sex liksom, så slinker det mer gånger kring ÄL också.
Det där med okänsliga kommentarer från andra personer i sin omgivnign har jag lydkligtvis varit förskonad från. Både mina föräldrar och svärföräldrar tror jag medvetet varit rätt försiktiga med det. Mina kolleger har ej heller sagt ngr grodor och mina närmsta vänner vet att vi försöker redan, Dock kan det bli en hel del barnsnack när det är många gravida vänner omkring en, lite jobbigt på vår middag i fredags när mina 2 bästa och gravida vänner med sambos prata barnvagn etc etc. Man har ju liksom inget att komma med i en sån diskussion överhuvudaget

och de vet att vi försöker nu också, lite okänsligt kan jag tycka..
Och vad jobbigt för dig Ansi30! Tycker inte heller ni ska sluta bebisverksatan, på något sätt löser det sig ändå. Något måste ju vara fel när en person hamnar mellan två stolar. Hoppas och tror det löser sig för er på något sätt ändå.
Hej hopp snart är det helg! Det är alltid skönt!