• mallanis

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Finns det fler som är över 30 som försöker få ert första barn?
    Här kan vi som längtar efter att få pluss på stickan och äntligen få en knodd och titeln förälder prata!

Kanske har ni precis upptäckt att den berömda klockan gör sig påmind eller så har ni försökt ett tag och vägen dit kanske inte var så spikrak som man hade hoppats på.

Vill ni göra sällskap? Diskutera smått som stort och peppa varandra tills vi förhoppningsvis sitter där med en liten i famnen!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-04 12:31
    Fortsättningstråd för oss 30+ are som plussat, här kan vi fortsätta babbla:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m56466903.html

• Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet
  • Fru KM

OMG måste prata av mig. Inte varit här inne på ett tag nu men bebisverkstaden har ändå fortsatt Ensam hemma, make borta med jobbet...gjorde nyss ett gravtest(BIM 16 jan) och jag tror jag plussat. Lägger upp en bild så kan oxå  kan se...

• ceke

FruKM: Tror att du plussat? Det är ju ett superplus! Grattis!!! {#emotions_dlg.flower}

• ifyouweremine

Ojojoj Fru KM, stiligt!!! Ingen tvekan om att det är ett plus ju! Stort grattis!!!!!!! :)

• ifyouweremine
    Gris78 skrev 2011-01-19 19:28:49 följande:
    Essa- vi skulle ju plussa samtidigt jö?! Kan ju inte vara så pessimistisk då heller?

Själv har jag fått bruna flytningar så det är nog rätt kört för min del oxå. Fick tom en rosa häromdagen.... Härligt att kroppen säger till om ens misslyckande tidigt, vore fan om man fick ha lite hopp åtminstone.
    Ja det är sant iofs.. Jag får hålla hoppet uppe för att då hoppas jag ju indirekt även på dig! Du får göra detsamma trots flytningarna. Men bim är inte förrän måndag va? Flytningarna kan ju fortfarande bero på nåt annat. :)
  • Fru KM

Okej, tack tjejer. YAY!!! Måste ringa maken.

• Gris78

Grattis fru km! Även om jag kan se bilden på mobben men jag litar på de andras ord.

Essa - självklart hoppas jag för oss båda. Sorry

• ifyouweremine
    Gris - Det är så konstigt att bilderna inte syns i telefonen! Jag har för mig att det syntes förut? Nu blir det bara konstiga avstånd istället..
Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet