Zalia skrev 2011-01-20 10:07:58 följande:
Grattis Fru KM! Va kul!!
Jag måste skriva av mig lite, varning för gnäll. Är rätt säker på att tanten är på väg och känner mig rätt nere och ledsen. Fick en liten blödning när jag var uppe på toa inatt och nu känns mensvärken mera så det är nog på gång. Men om den kommer innan helgen är den tidig andra månaden i rad, och kommer den idag blir denna cykel bara 21 dagar, känns ju inte så himla kul om den fortsätter bli kortare för varje månad. Men brukar inte heller få några småblödningar flera dagar innan så det är nog för mycket att hoppas att den håller sig borta i några dagar till. Blir så sur om det ska börja strula nu!!! Vill bara gå och gömma mig i sängen idag... Var beredd innan vi började försöka på att det kanske skulle ta tid, men inte trodde jag att det skulle kännas så här jobbigt redan. Är verligen inte bra på att vänta, och är nog rätt pessimistikt lagd. Som tur är har jag iaf lite annat att tänka på eftersom vi ska flytta snart, annars hade jag nog blivit tokig.
Ush så tråkigt, Massor med kramar till dig!
Har också tänkt att det nog kommer ta lite tid men hade inte alls fattat att det skulle vara så här mycket tänkade, väntande, oroande och stressande hela månaden igenom! Är så deppad under ÄL och tänker så mkt på att man måste ha sex..trots att jag verkligen gillar det! PUST!
Är en sådan som alltid har sotra projekt på g och älskar att ha det så men det här är ett projekt osm jag inte kan styra och dte är så irriterande! Vill veta NU om jag blir gravid om 3 mån eller om 3 år! MORR!!!
Skönt att du har lite annat att tänka på! Känns som soffa och en snygftarfilm vore något för dig...och godis! Man måste ju få vara ledsen också under detta...det är jobbigt!