Jättegrattis till plusset Daniela01!! Så härligt 
Ansi30, det låter som en vinnande strategi 
Lavendia: neeej!! förstår det är tungt nu, men tänk på alla andra tjejer här som har plussat efter lång tids försök, snart är det din tur ska du se.Kram!
Jag har också tänkt på detmdär med att bli stressad över att bli lämnad sist, inte så mycket här inne, men mer med mina vänner. två nära vänner som har vars en pojke har bestämt sig för att börja på nummer två till vår/sommar. De tänkte försöka tima varandra, de blev bägge gravida direkt förra gången, så de har ju tydligen inga problem... Jag blev så stressad!! Typ, jag måste hinna, jag vill ha en åtminstone om de ska ha två........
Ja det där med kräksjukan! Tvåpå mitt jobb var/är hemma med det otyget. Min ena kollega kom idag och hennes dotter blev sjuk i fredags, hppas det räcker! Har hållt mig ifrån henne idag... Blir att ta fram handspriten som hamnat långt bak i hyllan efter svininfluensaskräcken!
EmilytheStrange: hej på dej o välkommen, jag är också rätt ny här, väldigt trevlig tråd du hittat till. Här har nyligen varit en del plus på tjejer som försökt ett tag, det ger hopp att det går till slut!
Ceke (och Kekke
) hoppas hoppas på spottigfritt i fortsättningen också! Med sån äggvita låter du onekligen lite sugen Ceke...
MariaF79: tror det blir mindre tjafs när man har mer sex.. Lite lyckorus typ. Egentligen borde man nog prioritera mer sex även utanför bebisverkstaden!
Essalady: Katt OCH bebis :) Min katt har blivit lite av bebissubstitut, en riktig gosig en som snuttar och bäddar på min mage, jag får sådana moderskänslor!!