Vi över 30 som längtar efter första barnet
Lavendia: Vilka härliga nyheter
Hoppas allt går snabbt och ni snart får komma igång med IVF:en!
Essa: Usch va tufft för vännerna dina. Och en stor kram till dig som står helt maktlös på sidan om...
Lavendia: Vilka härliga nyheter
Hoppas allt går snabbt och ni snart får komma igång med IVF:en!
Essa: Usch va tufft för vännerna dina. Och en stor kram till dig som står helt maktlös på sidan om...
Pang pong tjong och toköm vid sex nyss.. nu är ÄL antagligen i gång vilken sekund som helst skulle jag nog säga
Fick faktiskt utslag även på testlagrets idag! Eller nästnästintill i a f
Nu väntar ett par spännande veckor med tempande! Gillar att inte ska äta nå dumma piller!!! Och få se hur kroppfan funkar då.. förhoppningsvis bättre
Hehe.. min käre Kekke började lite smått klaga över detta ihärdiga sexande under stockholmsveckan och att en önskning är att sprida ut det lite mer över månaden
Säg det till en kropp som vill hålla på o spotta i tid o otid
Men visst... nu gööööör det inget om tempen går upp imorrn och vi får vila nån dag!
om jag inte hunnit somna innan dess...Kaprifolen; MMM... nu får vi ju hoppas att det är en nidis och inga dumma spottings du har fått... Mina spottings börjar allt från 2-3 till 5 dagar efter ÄL och håller sen på fram tills mens. I magen... kramper, stickningar, håll, det bränner, molvärk.. Tja.. Det är kittet jag får med spottingsarna tyvärr... De är dock mer ljusbruna till svartbruna med olika riklighet. Docl inte mot det röda/rosa håller för min del
Millan: Hoppas att det bara va knas med testet.. den där veckoindikatorn verkar va lite småskum av vad jag hört i olika trådar. En tjej i en annan tråd fick 2-3 veckor när hon visste att hon hade ÄL som vanligt och borde ha fått v 1-2 eller inget alls några dagar innan BIM... och en annan jag läst om fick liksom du för få veckor men för henne verkar det ha gått som det ska ändå.
Grattis Frida!
Hmmm... bara för att vi kanske inte BEHÖVER ha sex idag så är jag sugen.. men kekke inte alls. Hmpf.. just nu klagar han på för mycket sex. Haha! inte ofta man hör killar som klagar på sånt
Men jag ska nog få till det på nåt sätt ska ni se 
Hej på er! Tänkte ge mina bidrag till testdjungeln bla
Billigatester funkar mkt bättre än Testlagrets enligt mig! Och japp, man kan ha ett svagt streck flera dagar innan det starka strecket kommer... eller i a f jag!
Här är det skumskumt också.. borde ha haft ÄL men har fortfarande eggvita och ÄL-känningar från höger äggstock... Knasigt värre då tempen pratar om ÄL. Nåja.. den där gulkroppen producerar visst en viss mängt östrogen också så det är väl därför antar jag..
Kram på dig kaprifolen! Hoppas ÄL va förra veckan som du trodde eller att de små rackarna lever länge
Här tog tempen ännu ett steg uppåt idag, så nu är stockholmsvcckan definitivt över här (3:e högre tempen).. Det har den iof sig varit sen första tempen som gick uppåt då vi behövde vila lite
.. Så, för er som har FF har jag nu fått ett rött heldraget snyggt kryss i kurvan
Nu är det bara att invänta spottingsarna eller såklart hoppas på att de har packat och dragit sin kos för gott... Kommande dagar ska bli spännande.. både att se hur spottingsdjävlarna tänkte bete sig och hur tempen tänkte bete sig och dessa två faktorer tillsammans
Irmelie: Usch, känner med dig! Men du.. det verkar ju va jättemånga som blir gravida med hjälp av pergo om man läser olika trådar, så det ska nog inte va kört bara för att det kanske påverkar sekretet en aning.. Tycker du gör rätt i att ringa gyn nästa vecka! Om inte annat kanske du får hjälp att sätta igång en blödning (med provera typ) så att kroppen sen fattar galoppen och startar om på en ny cykel...
Här skits inte heller i några försök.. Är bara glad om vi nån gång skulle lyckas! Och hihi.. såg precis på FF att om vi lyckas detta försök, så skulle BF va dan innan min födelsedag. DET vore ju en födelsedagspresent som heter DUGA!
Har en positiv känsla i kroppen. Hoppas den stannar!!