Vi över 30 som längtar efter första barnet
hahahaha.. jadu min käre man
Det kanske just är för att dina svärisar är här som du tycker det vore lite krydda?
hahahaha.. jadu min käre man
Det kanske just är för att dina svärisar är här som du tycker det vore lite krydda?
Irmelie: Hehe, Fertilityfriend är som en drog
har man väl hittat den så är det kört!
Har haft en trevlig kväll med mina föräldrar och Kekkes mamma + hmm.. tja, vad han nu är i relation till henne. Men oj va ont i magen jag fått nu ikväll och fan att det kom en massa rött när jag gick på toa. Är sååå less och längtar sååå tills på tors då mens kommit (då det är kört denna månad ändå) och både läkar och kuratorstid.
Både jag o Kekke verkar i a f längta efter nästa stockholmsvecka
Ooo jaaa. känner av ÄL supermycket. Pang, pong, tjong, värk och toköm vid sex. Hade det inte varit för att jag vet att det är bra för bebisverkstan att ha sex då, hade jag absolut inte haft det pga så öm!
Mys blir det inget av under hela min spottingsperiod då Kekke är bra rädd för minsta lilla spottings. Blir annat mys istället.. mysiga duschar, kram o kel.
Millan: Tycker definitivt inte det låter som att du är överviktig! Se det som muskler! Jag brukar gå upp lite när jag kommer igång med träningen ordenligt.. Skulle jag komma igång nu igen, vilket verkar va svårt med den ena förkylningen efter den andra, skulle jag nog gå ner lite. Har blivit för mycket gosaker o mat o för lite träning på sistone..
Låter för övrigt fantastiskt med skridskoturen!!
Önskar min läkartid va imorrn. Idag är ingen bra dag. Har ont i magen o ingenting känns som att det funkar. Usch. Börjar känna att prio ett kommer att bli att få reda på vad det är som strular och få ordning på det och därefter prioritera att bli gravid. Förhoppningsvis ska ju det ena inte hindra det andra. Börjar faktiskt bli rätt orolig för vad det är som är på tok. Ont i magen idag. Konstigt ont, men tyvärr inget hopp om att det finns en positiv anledning till detta.
Men, det positiva är att jag inte klappat ihop på samma sätt som förra månaden, trots att det nu är värre än nånsin. Känner mig istället mer beslutsam om att kräva att få hjälp och då RÄTT hjälp. Och på det ena eller andra sättet SKA vi bli föräldrar en vacker dag. SÅ DET SÅ!
Vilken härlig trend det blivit här i tråden nu!Polarlantis: Mysigt med mys bara för mysandets skull! Som jag längtar! Spottarna ska bara övergå till mens och den sluta innan vi kan köra på igen
Ernlia: Åh, könt att det verkar bra trots de rosa flytningarna! Förstår att hjärtat måste sitta i halsgropen..
Saft: Pepp Pepp!
Frk Svår: Skönt att verkligen ha kommit igång med utredningen. Hoppas allt ser bra ut med gubbens simmare!
Ego: Lite lugnare "magdag" idag vilket känns sköööönt. Mens om två dagar. Längtar efter att den är över! Så i slutet av helgen kanske det äntligen är dags för några underbara dagar utan trosskydd igen!! Känns som att både jag och kekke är lite ur form just nu annars. jag med min onda mage och spottings och han med en öm käke då han dragit en visdomstand... Så, nu är det dags för oss att bli krya och pigga igen!
Men, jag har nog utlyst mig själv till trosskyddsexpert... och jag kan varmt rekommendera alldays flexible! Ett helt underbart exemplar i trosskyddsdjungeln
Så,, testa dem om ni inte redan gjort det
Frifantasi: Det är ju ett solklart plus ju! 
Frk Svår: Ah ok,
Tänkte bara att pluttarna i grafen inte tyder så mkt på feber och undrade varför de inte "var med" i kurvan. Ser ju i a f ut som att din ÄL var dar ngnstans i dagarna då tempen nu ligger på en högre nivå än tidigare.
Ego igen: Jag lyckades ju kriga mig till en "riktig" tid hos läkaren på torsdag. Och nu är jag fast besluten om att inte låta dem få mig att prova nå mer konstiga piller utan att de i sådana fall först tar blodprov på olika dagar i cykeln för att kolla hormonnivåerna. VÄGRAR prova mer bara för att prova utan att de har nåt underlag, typ. Och jag tänker nog ha ingången mer att de faktiskt måste se till att hjälpa mig få ordning på cykeln mer än att lägga fokus på att jag vill bli gravid. Kanske tas mer på allvar då. SÅ jag inte bara blir den där "orkar inte vänta på att bli gravid av sig själv" - patienten i deras ögon. Och det är ju så jag tänker också. Först lär jag få hjälp med den här skiten, sen bli gravid. Förhoppnignsvis både och på en gång, men det vore väl för bra för att va sant!
Essa: Usch va tungt för dem! Och för dig också som är med på sidan om. Stötta så mycket du kan och orkar och känn dig utvald som blivit betrodd med detta dilemma.
Det finns inga ord för sånt. Så du behöver absolut inte känna att du ska säga rätt eller fel saker. Va bara där och låt dina vänner prata om det på det sätt de vill. Säg till och med att du inte vet vad du ska säga och inte har några ord för hur hemskt det är. Det upplevde i a f min vän som nyss förlorade sitt barn (efter att han fötts via kejsarsnitt i v 23) bättre än att man försöker verka som om man förstår.. för det gör man inte. Omöjligt att förstå vad de går igenom utan att ha varit i liknande själv... Det är ju även helt ok att bara vara tysta tillsammans. Man behöver inte prata hela tiden. Det vitkiga är ju att finnas där som en vän.
Det va i a f mina tankar kring det. Och Kram på dig också. Jobbigt att stå bredvid och se sina vänners sorg utan att kunna göra ett dyft...