Jättekul att vi nu är ett helt gäng, jag säger det igen jag kände mig lite ensam tidigare så kul att hitta fler i precis samma situation! Jag håller med många kompisar har redan satt fart och har ett par knoddar.
Välkomna ni nya!
Äsh, trist att ni tror att mensen är på väg! I snitt pratar man ju om att det tar ca 7 månader att bli gravid så lite is i magen är nog inte dumt.
Maria- Näe just det det var ju endast en äl du hade haft tidigare....Innan barnverstaden hade jag ingen aning om älkänningar , flytningar mm för att inte tala om äl-, gravid tester *s* Menstecken och gravidtecken kan ju vara hur lika som helst så inte lätt att sia om hur det är...
Pingla- konisering jag är inte insatt. Berätta gärna mer.
Jag kan berätta lite mer om mig själv och gärna att ni andra hänger på för det är ju kul att få lite mer info om varandra.
33 åring är gift sen 3 år tillbaka. Mannen och jag har varit ett par i drygt 7 år, har inte tidigare haft bråttom med att skaffa barn. Bor i Norrland och i hus på landet, har hund och katt. Jag ville ha fast jobb först innan barnverkstaden satte fart och har nu en fasttjänst. Har ett kul jobb som innebär en del resor och jag stressar nog för mycket ;) Barnlängtan har växt fram och efter sommaren tog vi ett snack och bestämde att händer det så händer det... Och det hände direkt men fredagen den 13 på VUL konstaterades ett MA i v 11. Jag trodde verkligen att vi skulle bli föräldrar så det blev verkligen ett bakslag. Bröt ihop och kom igen ;) Plussade igen i våras men denna gång slutade det i tidigt mf. Ingen chock denna gång nu är vi på barnförsök 3 efter senaste mf.
När jag inte funderar på barn, så tränar och tävlar jag med hundarna.Djurintresserad i stort men grisar framför allt. Har tidigare gärna tränat bollsporter men pga mycket resor i jobbet samt att det är en bit in till stan så funkar det inte längre med lagsporter.
Från att vara snusförnuftig och bara ta det som det kommer med bebisverkstaden så tar jag nu äl-tester och tempar samt går hos akupunktör käkar naturläkemedel för att optimera mina chanser till en bebis. lite smått desperat altså ;)