mallanis skrev 2010-09-16 18:46:17 följande:
Maria - testning i morgon? ;)
Lillamillan- Hur känns det? Känner du något hopp eller tror du att det var dina vanliga flytningar innan mens?
Ansi- Tänker du testa innan BIM?
Jag tror jag testar innan BIM. Förra gången jag var gravid (det tiiiidiga missfallet) plussade jag på BIM minus 4. Så det är i morgon. Har gravtest hemma, får se om jag tar ett i morgon när jag vaknar. Det är ju lite tidigt men vem vet. Får jag neg kan jag ju leva på hoppet ett par dagar till

Rosavit skrev 2010-09-16 20:07:35 följande:
Hej alla,
Jag var på hälsokosten förra veckan och köpte bidrottninggel. Det var kvinnan som jobbade där som rekomenderade det. Bidrottningen får många, många barn sa hon

. Hon tyckte inte jag skulle ta rosenrot (som jag frågade efter först) för det var mer för deprission och sexlusten.. Så då tyckte jag att jag kommer säkert behöva det sen... . Men, men, jag undrar om något hjälper..Min syster hade dock försökt i nästan ett år när hon började med rosenrot och bisolvon och det tog sig med en gång. En tillfällighet? Kanske..
Ha en bra kväll alla!
Vet inte om det är rosenrot eller bidrottninggel som många som har regelbundna cykler har fått knas med mensen med. Kika runt lite här på forumet. Jag köpte också bidrottninggel men sen innan jag hann börja äta googlade jag runt och blev lite avskräckt. Jag har alltid haft en extremt regelbunden cykel både vad det gäller ÄL och mens så det vågar jag inte riskera att paja det.