Inlägg från: Kattflickan |Visa alla inlägg
  • Kattflickan

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Håll oss inte på sträckbänken Lavinia! Är du gravid?

• Kattflickan

Jättehemskt Lavinia! Jag bor inte i närheten och kan inte hjälpa till att leta. Jag hoppas verkligen ni hittar honom snart!

Kram!

Millan 

• Kattflickan

Fruktansvärt Lavinia! Jag hoppas du har någon hos dig som stöd. Önskar av hela mitt hjärta att de hittar honom imorgon, oskadd!

Kramar!

Millan

• Kattflickan

Lavinia: Hoppas verkligen de hittar din man snart. Såg på missingpeople att de går skallgång nu. Så fruktansvärt, ingen ska behöva vara med om något sådant. Många kramar! 

Gott nytt år till er alla. Inför det nya året hoppas jag att Lavinias man återfinns levande och att Jojjo blir gravid och att alla ni andra får det ni önskar!

Millan 

• Kattflickan

Lavinia: Läste precis på missingpeople att din man hittats. Beklagar verkligen! Blir så ledsen för din skull. Det är ofattbart! Hoppas verkligen du har stöd nu från föräldrar och familj. Finns inga ord för hur hemskt detta är.

Kramar!

Millan

• Kattflickan

Jojjo: Mår du bättre av menopur än av de hormoner du använt innan? Du har inte haft problem med att blanda till menopuren?Fråga mig gärna om du undrar nåt.

Jobbigt med sprayen Anwen.

Tänker på dig Lavinia! Kram!

• Kattflickan

Jojjo: Jag kände i princip nada av menopur. Har inte provat annat preparat men så kände jag det. Mådde som vanligt helt enkelt.

Kände av sprayen lite, ont i huvudet ibland, annars inget. Gick dock upp nåt kg i vikt under behandlingen. Jag tror jag tog sprutorna i 12 dagar.

• Kattflickan

Jojjo: Förstår hur jobbigt det är. Det är en stark mental press att genomgå Ivf. Jag gjorde min i våras när jag hade som mest att göra på jobbet vilket resulterade i ett utbrott mot en kollega, vilket aldrig hänt förr. Tycker det är jättebra att du får hjälp! Jag fick inte det men skulle behövt!

När har du äggplock?

Ta hand om dig!

Kram!

Millan

• Kattflickan

Jojjo: Hoppas på en fin skörd på onsdag! Har hört att menopur kan ge färre ägg, men bättre kvalitet på äggen. Jag hoppas på en hög befruktningsgrad för dig! Att du känner av i magen nu är ju ett tecken på att äggen växer till. Jag hade ju så få ägg så det var nog därför jag kände mindre.

Jag tänker ofta på dig Lavinia. Otroligt hemskt det som hänt dig. Hoppas verkligen att det åtminstone går bra för dig i graviditeten! Kram!

Millan

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet