Inlägg från: Kattflickan |Visa alla inlägg
  • Kattflickan

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Jojjo: Förstår att det är jobbigt med väntan, det tyckte jag också innan vi gjorde vår PGD.

Jag hoppas verkligen att ni lyckas på första försöket och att du fram tills dess har det så bra du kan i livet. Jag antar att alla säger att ni ska passa på att göra sånt som är svårt när man fått barn, resa exempelvis men det är faktiskt en bra idé! Kram!

• Kattflickan

Hej NICU! Hoppas du har det bra? Hur har det gått med dina sköldkörtelnivåer efter att barnet kom? Jag äter fortfarande levaxin men börjar tro att jag borde sluta. Min ämnesomsättning verkar vara mycket effektiv. Äter som en häst, både nyttigt och onyttigt och går ändå ner i vikt. Gick upp 20 kg under graviditeten, har gått ner 25 kg.

• Kattflickan

Kul Jojjo!! Du har ju blivit gravid en gång förr så jag tror du har goda chanser med ÄD! Kram!

Millan

• Kattflickan

Irmeline: Som du kanske gissat så bor jag i Uppsala. Du kommer nog att trivas!

• Kattflickan

Hur går det med provomgången Jojjo? Jag kände knappt av nässprayen alls. Hoppas de snart hittar en donator. Hade jag varit lämplig hade jag gärna korsdonerat till dig så du kom fram snabbare i kön.

• Kattflickan

Jojjo, jag håller alla tummar jag har!!!! Jättekul att ni har en donator på gång! 

Kramar!

Millan

• Kattflickan

Spännande Jojjo! Hoppas att din donator får en massa ägg som befruktas fint för att sen gro hos dig! Tänk, du kan vara gravid om 6 veckor!!! Kram!

• Kattflickan

Jojjo, jag håller både tummar och tår! Superbra att ni fick ägg till frysen! Kram!

• Kattflickan

Grattis Jojjo! Jag blir sååå glad!! Fantastiskt!!!

• Kattflickan

Håller tummarna Jojjo! Har också hört att blödningar är vanligare vid ÄD pga medicinerna! Hoppas verkligen att ni får se ett hjärta slå i nästa vecka! Illamåendet är ett bra tecken, men bli inte rädd om det upphör några dagar, det är vanligt att det kommer och går. Kram!

• Kattflickan

Åååååååå Jojjo! Jag blir så glad att jag får tårar i ögonen!!! Ni är verkligen värda att lyckas!!!

Kram!

Millan

• Kattflickan

Stort GRATTIS Jojjo!!! Jag är så glad för er skull! Mys nu ordentligt!

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet