Inlägg från: Kattflickan |Visa alla inlägg
  • Kattflickan

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Dummaste frågan, hur går man in i ditt galleri och kollar Maria???

• Kattflickan

Har varit på akupunktur idag för första gången. Akupunktören sa att jag hade dålig ämnesomsättning, var frusen och hade problem med magen. Det stämmer. Sen satte han nålar vilket kändes lite men det var ingen fara. Det skulle främja slemhinnan och ägg med god kvalitet.

Nu är jag trött, blev lite yr också.

Maria: jag är nyfiken på hur det går för dig?

Millan

• Kattflickan

Maria: Det ser ju strålande ut!

Hoppas, hoppas!

• Kattflickan

Grattis Smiley!!! Helt fantastiskt!! Jag hoppas också på Ivf nr 2!

• Kattflickan

Maria: Jag hoppas verkligen det går bra nu! Skönt att strecken blivit starkare. Du har ju varit förkyld. Om du har problem med autoimmun sjukdom, borde inte immunförsvaret vara lite sänkt nu så det inte jobbar så mycket? Är det inte det man gör vid behandlingarna i Athen, att sänka immunförsvaret? Millan

• Kattflickan

Men det måste vara viktigast i början att immunförsvaret inte jobbar för hårt?

Jag fick ju feber i början av graviditeten och det är väl inte bra då immunförsvaret jobbar då.

• Kattflickan

Idag fick jag solklart utslag på älstickan. Teststrecket syntes innan kontrollen. Försöker hålla koll på min ÄL även om vi inte ska försöka den naturliga vägen. Jag har ju alltid varit extra fertil när ÄL är lite sen, som nu på dag 15. Men det har jag ju inget för nu

• Kattflickan

Jag tar sedan några månader tillbaka totalt 17,5 mikrogram (10+7,5) D-vitamin. En ren d-vitamin och det finns också i en annan multivitamin jag tar. Sen tror jag man får i sig mer naturligt nu när det är vår. Hoppas det räcker.Mina missfall har faktiskt skett på vintern, hmmm

• Kattflickan

Mum: Jag håller tummarna inför torsdag! 

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet