4 missfall.. Finns det hopp?
Hur mår du??
har hört att efter v6+5 SKA man kunna se ett hjärta.....så du bör vara "safe" i v8.
sen tycker jag du ska antingen prata med B & säga att du känner dig orolig (pga många MF) & önskar få ett UL i v12-13, alt ta ett sk Nupp/Kubb (oftast erbjuds man om man är över 35år, detta för att kunna se ev kromosomavvikelser) du kan ju ta ett sådant, å andra sidan råder jag dig till att vara insatt i vad det innebär, det är en ganska jobbig process då man får en sk riskfaktor, om allt ser bra ut är det ju lugnt men om du får en risk för DS eller annat kan det böra sätta griller & oro i huvudet....
vilket datum ska du på VUL?
allt bra med mig, men nu börjar jag få ALLA gravidkrämpor man kan få, ska inte gnälla över dessa i detta forum men börjar bli riktigt tungt nu ... .har bara 4v kvar så det är ju ingen tid i sammanhanget egentligen. ser fram emot när babyn kommer, känns fortfarande mkt overkligt,,,,
kram

vi kommer alla peppa dig att INTE tjuva, svårt jag vet, men du kommer klara det!
  vi kommer alla peppa dig att INTE tjuva, svårt jag vet, men du kommer klara det!