4 missfall.. Finns det hopp?
najje- vilket bra besked! Hoppas nu ert FET fäster!!
marieh- du reagerar fullt naturligt.... uscH JAG GISSAR VI ALLA I TRÅDEN KÄNNER MEDDIG&FÖRMODLIGEN VET OXÅ EXAKT HUR DU KÄNNER....MIN SYSTER BLEV JU GRAID SAMTIDIGT SOM MIG FÖR ETT DRYGT ÅR SEN, SKULLE FÅ MED 5DGR MELLANRUM, DOCK FICK JAG mf & fick se hennes mage växa....otroligt tungt.. (sorry, kom åt caps lock)
kram på dig!
ninni82- suck att man ska behöva kämpa såp mkt för allt....hoppas du får dina tabletter utskrivna!
vilaa- tack vänen, det gick så bra- hjärtat slog & de fann inga avvikelser, den var så stor den skulle vara- ä i v20 imorrn. nu har jag iallafall läppt de värsta MF tankarna & börjar njuta istället-äntligen!
förstår ditt tänk där om paniken över tiden som bara går, arje månad som går förlorad är en sorg....så kände jag iallafall... ocH SEN DET DÄR MED ATT MAN TÄNKER HUR LÄNGE MAN HÅLLT PÅ SEN mf MM....2 ÅR är EN LÅNG TID I SAMMANHANGET.  (oups, glömde caps lock) jag kan fortfarande räkna ut när det eller det barnet skulle komma..... är nu snart förbi det "sista" barnets bf innan denna kommer....alltså det 3e MF som skulle kommit i juli... galet. Hppas du lyckas nu i sommar!

kom precis hem från ett helt fantastiskt läkarn besök hos en kvinna på Östra Sjukhuset! hon är villig att ge mig mediciner =)
 kom precis hem från ett helt fantastiskt läkarn besök hos en kvinna på Östra Sjukhuset! hon är villig att ge mig mediciner =) på stickan i morse... och jag har inga symptom överhuvudtaget! Så det är bara att ta nya tag till hösten.
 på stickan i morse... och jag har inga symptom överhuvudtaget! Så det är bara att ta nya tag till hösten.