4 missfall.. Finns det hopp?
ååh då håller jag alla tummar för er!! v 6+1 ÄR ju faktiskt lite för tidigt, om det nu hjälper.... tror det ska gå vägen denna gång   

ååh då håller jag alla tummar för er!! v 6+1 ÄR ju faktiskt lite för tidigt, om det nu hjälper.... tror det ska gå vägen denna gång   

satchel- kul att det går så bra & att liten är livlig   

ninni-krya på er!
annicap- TÄNKER PÅ DIG IMORRN, lycka till!!!!

ninni- nej, jag hade absolut inte tagit ett sådan prov! så känner jag även innan jag läste det su skrev om v14 & MF. nu kanske det inte var det som orsakade MF men förstår tankarna kommer.
jag fick inte ens göra cellprov när jag ammade så kan inte tänka mig att det är bra att göra som gravid. men de borde ju veta, varför det är konstigt.... skulle ringa ngt annat sjukhus & bara fråga om 2nd opinion. 
men helt ärligt, nej, jag harde inte gjort det vad de än sade.....
annicap- ååå vad jag har tänkt på dig idag! synd ni inte fick se ett hjärta, MEN det är ju faktiskt i tidigaste laget och att man faktiskt såg att det fanns ngt i hinnsäcken är ju jättepositivt! sen som du säger-denna väntan....finns inget jobbigare. ska det "bara" bli nya prover nä vecka eller får du nytt VUL?

annicap- kan inte ens få ner det första ordet jag vill skriva till dig nu..... är så fruktansvärt ledsen för det jag nyss fått läsa, tror jag fått dina tårar för de rinner här...  

kan inte fatta att du var tvungen att uppleva detta ännu en gång! jag som haft 2st sådana vul vet ju hur det känns, det är omänskligt att ligga där & räkna sekunder, försöka tyda läkarens miner, inse att det kanske inte finns ngt liv därinne men hoppet lämnar inte förrän man får det kastat i ansiktet ändå.
vännen, önskar det fanns NÅGOT man kunde göra för dig/er nu. hur mår din man?
usch, vad jag önskar man bara kunde få svar på varför detta händer igen & igen...
att du ens frågar om mig i detta skede är ju helt "galet", men otroligt generöst&omtänksamt..... jag mår bra, är dock fortfarande otroligt rädd att ngt ska gå snett, är nu i v10+5 och var på inskrivning hos BM idag som skickar remiss för kubb som blir om ca 2v, så fram tills dess kommer jag nog vara lite orolig...
marieh- låter som du funnit precis det du behövde! du låter otroligt stärkt av allt du genomgår nu.

ninni- håller tummarna så hårt nu för dig imorrn, HOPPAS HOPPAS ni får se ett litet hjärta slå!!!
det där med symptom är ju omöjligt att bortse ifrån, då man konstant tänker på hur man mår, vad som finns resp inte finns därinne....även om jag faktiskt tror det inte behöver betyda att det inte är ngt därinne. mina symptom har kommit & gått lite, och blir självklart orolig så fort jag inte känner ngt.
imorrn vet ni, symptom eller inte & oavsett är det ju skönt att man får svar åt vilket håll det lutar.... som sagt-tänker på dig&håller tummarna.
annica- ja du, dig har jag haft i tankarna hela dagen, berättade för min man som blev jätteberörd. önskar SÅ att det det hade funnits liv därinne. låter ändå jättebra att du fått tid hos yang i helgen, ska bli jättespännande att höra hur det går!
kram på dig

ninni- neeej inte du oxå!!! fy vad detta känns orättvist!! usch vad ledsen jag blir. förstår du känner en enorm ilska, om man bara kunde få veta varför, så man kunde göra ngt åt det nästa gång.
ååååååååååååååååååååå, säger som jag skriv till annicap- önskar så att jag (eller ngn annan) kunde göra ngt för dig just nu, önskar att INGEN skulle behöva uppleva det du gör.
suck.
stor varm kram!

ninnih-måtte det komma igårn så du slipper sitta på gynakuten.... jag tog cytotec första MF men de skulle ju verka inom typ 24h tror jag, men det tog en vecka.....som sagt-hoppas det går fort för dig...kram!
annicap- hur mår du nu då? har allt kommit ut? 
solrosen82- vad gulligt att du tittade in med tips, det uppskattas alltid   

annica p- härligt ändå att du partajar!   hur var det-skulle du bara låta naturen ha sin gång, eller tog du tabletter?
  hur var det-skulle du bara låta naturen ha sin gång, eller tog du tabletter?
jag gick till en akupunktör i samband med 1a ivfen som resulterade sonen, då fick vi bägge hålla på att koka örter, hua vad jobbigt det var, och det STANK i hela lgh!!! dock var det ju värt det, om det nu var tack vare dem eller inte vet jag ju inte iochförsig, men vill gärna tro det   

ninni- suck vad trist att det inte kommer ut som det ska..... jag var ju tyvärr med om samma. fördelen med att få en bokad tid för skrapning/bedömning är ju att de kan se att allt verkligen kommer ut så man kan försöka igen. jag fick ju vänta en hel vecka innan cytotecen verkade, till slut blödde jag-mkt. var säker på att allt var ute, men eftersom jag änså hade en bokad tid så åkte jag dit, de sade att allt inte riktigt kommit ut så det skrapades bort. tur , för annars hade det satt käppar i hjulet inför nästa ivf som jag ju ville påbörja asap.
hoppas du får ok på att göra ivf och att det kan hjälpa er. bor du i sthlm? jag fick tid för skrapning på täby närsjukhus, rätt kort väntetid, ca 6dgr...
najje- varmt välkommen även om det inte är en tråd man önskar vara med i..... fast nu är det så underbara människor här,och det känns härligt att ha fler att dela sorgen med, sådana som vet exakt vad man går igenom.
jag har haft 3 mf förra året (2MA&1MF), gör IVFer för att bli gravid, har nu lyckats komma till v12 i denna graviditet och hoppas såklart varje dag det ska gå hela vägen denna gång.... trist att höra om dig, ska bli spännande att höra vad de säger i utredningen, vet du när du får svar? gör du ivf just nu?

ah ninni,det är ju så j**a jobbigt att man inte nog med att få MAbesked, OXÅ ska behöva få problem med att få ut det....att DU ska behöva sitta & ringa & fixa med detta, man önskar eg att man bara kunde få det fixat för sig.
dessvärre fick ju jag exakt samma besked, bara att vänta, precis det sista man vill eller orkar...
men boka tiden redan nu så det inte går ytterligare en dag..
måste säga att jag uppskattar att ni är "fortfarande" så välkomnande i denna tråd, kanske kan vara jobbigt att jag är gravid, samtidigt finns ju oron där för mig med-fortfarande,,, därför värmer din kommentar ninni