bra initiativ marieh   !
  !
marieh (TS) - 39 år, 1 barn född -01, 5 MF (Ofostrig, MA, MF, MF, MA). 
"Förbereder mig för en ny graviditet bla med hjälp av TCM, traditionell kinesisk medicin. 
Har använt fragmin & progesteron, kommer att använda prednisolon vid nästa graviditet."
Flawless" 37år, 
ett barn född -94. 
Försökt få ett till i ca 5år men bara fått 3 mf, senaste i sep-10.
Har inte mycket hopp men ger ändå inte upp det. 
Najje: 31 år
Inga barn
försökt i 7 år, 1 MA (juli 2009), 2 MF (okt & dec 2010).
Pågående missfallsutredning. Genomgår IVF och hoppas komma igen i början på juni.
Annica P: 38 år 1 barn 2004, sedan 5 MA i v 8-11 2008-2011 (2 skrapningar inkl 1cytotec, 3 naturliga)
Utredning  har visat/inte visat kardiolipinantikroppar och sammanväxningar i  livmodern (opererade). Ordinerad Trombyl, TrioBe, Progesteron, Fragmin   och Prednisolon. Även Pergotime för att bli gravid.
Görling: 36 år
1 barn  född 2009, 5 Mf (1 ofostrig + 3 MA före sonens födelse, sedan sent MFi  vecka 18 i okt 2010). Utredning visade inget fel. Har egnomgått  missfallsutredning som inte visade ngt fel. Åt Trombyl i den lyckade  graviditeten. Försöker nu med Prog kräm + kontakt med MF - läkare   Lennart Blomqvist.
Ninnin82: 28 år
Inga barn, har försökt i  2,5 år men de har slutat med 5 MA första i v. 17 och dom andra i v.  8-10. Samma här utredningarna visar inget fel. Har också kontakt med  Lennart Blomqvist. Nästa graviditet kommer jag ta Progesteron och  Trombyl.
Timoa, 41år
1 barn född 2009 (gm IVF), under 2010 gjorde 3st IVF:er, samtliga blev graviditet men slutade i MA/MF 
(v8,v8 samt v5). Samtliga ggr fått progesteron. Ny IVF jan2011 blev lyckad graviditet, som jag hoppas ska gå hela vägen. har varit enormt orolig för MF och tacksam för varje vecka som går.... BF 6okt2011.
denna gång fick jag trombyl som jag ätit sedan ET (isättning av embryo)