Idag fick vi brev från kommunen om att Arvids inskolning börjar om en vecka. Lite spännande med allt nytt som blir då att återgå till jobb m.m, men lite trist också.
Efter middagen sen så kommer mamma hit och passar barnen, så ska jag och Andreas ut och övningsköra.
Har kört 2 ggr med brorsan också, och det går bra!
Och är t om roligt. Fick beröm på teorikursen i tisdags också. Men blir väl svårare att få tid till att plugga när jag börjar jobba.
Zandra: Ja visst är det bra med så billiga fuskpolos, regnvantar m.m. Snygga färger med. Fast vi hade tur med regnvantarna för det låg bara 2 par i nån korg med andra vantar, och de råkade vara rätt storlek med, i övrigt såg vi inga alls. Och leksaker är verkligen billigt där!! Dockhus och möbler till det är ungefär halva priset mot i andra butiker. Fast tyvärr var det väldigt utplockat när vi var där. Till Arvid har vi funderingar på ett sånt parkeringsgarage. Småbilarna vi köpte är till ena kusinen, fast Arvid fick också en sådan bil.
Ja jag fattar inte om Andreas utredning, om de har funderat lite till, kanske rådfrågat, och ansett att ADD är mer troligt trots allt. Vi har fullt av påbörjade projekt här hemma nu så det hade ju inte förvånat mig liksom.
Men i så fall brister ju kommunikationen väldigt om man som patient inte kan få raka besked!
Vad jobbigt att det känns så tungt nu då.
Men det var ju bra att du kom till ett beslut om du skulle plugga eller ej. Men jag vet inte om jag blev missförstådd på FB eller om extrafarmor är lite beskyddande.
Menade ju inte att pressa dig, men visste ju att du egentligen inte alls vill gå hemma ett år till. Jag är förresten så glad för er skull att utredningen sätter igång relativt snart!
Evanor: Vad roligt med Ullared om en vecka! Jag är avis!
Usch då för vattkoppor, men skönt när de har haft det.
Ain: Nähä, det var inte UVI? Jag förstår dig helt att du undrar när hon varit torr i 2 år.. Men så häftigt att du får komma på vidare intervju, men shit, hålla presentation om sig själv?? Jag hade skitit på mig.
Barbamamman: Såg att det bara kunde bli LIA i en vecka där du sökt.
Så synd! Fy tusan, nu är sjukdomarna igång hos er. Skönt att Freya är lite bättre dock.. Hoppas ingen mer smittas nu. Vilken tur att du är så smart och förutseende så du pluggar lite i förväg.