• Nyfiken gul

Vilket är det värsta barnprogrammet?

Som frågan lyder, vilket är det värsta barnprogrammet tycker du?

själv har jag svårt för "Firma fantasiflytt" (imaginary movers i orginal)  - jag tycker vissa sånger är rent hysteriska och så gillar jag inte riktigt översättningen emellanåt.

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Svar på tråden Vilket är det värsta barnprogrammet?
  • Jazza

Jag tycker att Pippi är vedervärdig, jävla skitunge. Min 3,5 åring älskar det, dock, och härmar alla repliker med samma "70talsbarnskådisäckelröst" (på stockholmska, dessutom, hua)

Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Snigelmamman

Teletubbies och I drömmarnas trädgård, mest för att det lallas rundor och snackas bebisspråk. Snacka om att idiotförklara små barn...

• Imortaelis

Jag är en sån där bitterkärring som tycker att i princip alla barnprogram är värdelösa och att dom var bättre förr.
    Men några jag verkligen inte tål är Drömmarnas Trädgård, Händige Manny och Musses Klubbhus.

• Ventress

Dora. Det kryper i skinnet på mig när hon pratar lite svenska, lite engelska...

• Ventress

Små Einsteins är också fruktansvärda. Och Musses klubbhus. Har aldrig gillat Musse.

• Fridayyy
    lurv skrev 2010-10-03 17:10:22 följande:
    I drömmarnas trädgård alla kategorier. Hur kan man göra ett barnprogram avpassat för 2-åringar med en hel massa svåra namn i (pontipiner, oopsiedaisy, ahoerna, tombeloboer, tinkywinky, pinkeponke och ninkenonk)
    Jaaa, och det håller på en hel halvtimme. Min 4-åring säger alltid NU börjar det jävla drömmarnas trädgård.
  • hannahlilla

I drömmarnas trädgård får jag bara rysningar av, obehagligt program med läskiga dockor och allt vad det nu är, usch! Lazy town är inte någon favorit heller. Men disneys otecknade barnpogram typ Hannah Montana och de där Jonas brothers är nog värst :S

Elvira, 19/3-07.
  • Fridayyy

Sen finns det ju bra program som Småkryp, Fåret Shaun, Lilla Prinsessan som till och med jag kan titta på..=)

• Amoudara

Pomos piano, ryser av någon anledning när jag ser det....

Svar på tråden Vilket är det värsta barnprogrammet?