• Nyfiken gul

Vilket är det värsta barnprogrammet?

Som frågan lyder, vilket är det värsta barnprogrammet tycker du?

själv har jag svårt för "Firma fantasiflytt" (imaginary movers i orginal)  - jag tycker vissa sånger är rent hysteriska och så gillar jag inte riktigt översättningen emellanåt.

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Svar på tråden Vilket är det värsta barnprogrammet?
  • Kelly1994

Teletubbies...
    Och BAMSE! DÅLIGT gjort!!! Tre bakrundsbilder och en björn som blir HÖG! :S

• sursocka
    tobiq skrev 2010-10-04 09:12:10 följande:
    Tweenies får mig att vilja kräkas!
    DET. FINNS. INGET. VÄRRE.

Fy fan.
  • alvaereva

Det allra värsta tycker jag är Aisopos teater. BLÖÖÖRK.
    Världens värsta moralkakor.
    Jag lär min unge etik och moral själv så kan tv:n funka som underhållning, ok!?

• Eleonoratösen

Jag gillar inte Zoe, varje avsnitt jag sett så ljuger hon och så fjantar de runt! 
    Musses klubbhus: Hua så fult, varför inte det klassiska tecknade och så när han ska sina musselredskap eller vad det är!

Angående Teletubbies och Drömmarnas trädgård så har jag barn i den åldern som uppskattar det och jag tycker de är rätt töntiga men även om Drömmarnas trädgård är estetiskt mer tilltalande så stör jag mig på att de bara kan säga sitt namn. Upsydaisy kan bara säga upsydaisy! Men i Teletubbie så pratas det av speakern och av den själva (då på bebisspråk) "framför", och bakom, och de upprepar samma ord ( "mind the puddle tinkywinky", jag råkat se det på nätet på engelska ett par gånger haha) och de räknar och lite så. Så jag tycker Teletubbies har ett litet större värde.

Men den stora favoriten är Fåret Shaun och jag tycker den är jättecharmig. Charlie och Lola är också favorit (men inte så snyggt gjord) Och Hurra för Kalle är också poppis och helt okej...

• Hayati

Det finns rätt mycket värdelöst. Den nya versionen av musse pigg är ju bara så sorgligt dåligt.

• Suck och suck

Jag hatar det där frågesportsprogrammet där det hoppar runt en överspeedad programledare, i röda (eller färgstarka) byxor,
    där publiken (barn) skriker programmets namn som hejaramsor.
    Glömt bort vad programmet heter.

Och sen är jag inte så förtjust i "Pingvinerna från Madagaskar".

(Min dotter avskyr alla intervjuprogram, där det bara sitter två vuxna och pratar . Om barnen får säga sina värsta vuxenprogram alltså. )

• Suck och suck
    Suck och suck skrev 2010-10-04 21:22:28 följande:
    (Min dotter avskyr alla intervjuprogram, där det bara sitter två vuxna och pratar . Om barnen får säga sina värsta vuxenprogram alltså. )
    "Här är ditt liv" får henne att kräkas typ.
Svar på tråden Vilket är det värsta barnprogrammet?