• Nyfiken gul

Vilket är det värsta barnprogrammet?

Som frågan lyder, vilket är det värsta barnprogrammet tycker du?

själv har jag svårt för "Firma fantasiflytt" (imaginary movers i orginal)  - jag tycker vissa sånger är rent hysteriska och så gillar jag inte riktigt översättningen emellanåt.

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Svar på tråden Vilket är det värsta barnprogrammet?
  • tobiq

Tweenies får mig att vilja kräkas!

Lyckligare än någonsin!
  • Escha

Ha ha, hittade det där eländesprogrammet! Men det var visst inte riktigt som jag mindes det...det hade ju färg iaf.

• anija

äldsta dotter är livrädd för "showtime" (de fula hakorna) och "Räkna med skägg"

Showtime tycker jag är fruktansvärt dåligt, men räkna med skägg gillar jag bättre.

• PruttPottan

Minns min barndoms program med fasa.. Teletubbies kommer inte innanför vår dörr. Så är det bara. Eller den där kondomliknande fulfjanten från "Drömmarnas trädgård" som jag sprang på en docka av i en leksakaffär.
    Lite får man cencurera :P

• ZZeebra

Teletubbies kommer aldrig att visas hos oss! Andra program som vi helst undviker är Firma fantasi flytt och Små einsteins, fy vad dåligt!

• Lingonflickan

Teletubbies, absolut. Bebisspråk rakt igenom. HU!

Men tänk 70-talet, då var denna sämst: (HU!)

Rör min familj och du släpper löst ett vilddjur!
  • trollslända 1
    Shaun the sheep skrev 2010-10-04 08:17:17 följande:
    Jag avskyr:

Specialagenten Oso, Små Einsteins, Higglystans hjältar och en maaassa annat.
    Sen vi skaffade Playhouse Disney så är det dock mest den som går.
    Fast när det är Rorri Racerbil, Fåret Shaun och de gamla klassikerna så blir båda barnen som paralyserade - det är deras favoriter =)

Men om det är nån som sett Specialagenten Oso, så måste ni ju hålla med mig om att om hemliga agenter var som han, så hade jorden gått under för länge sen
    Hahaha! jag håller helt med- speciellt gällande Oso! Han kan ju INGENf*kingTING! AAAAHHHH!
Svar på tråden Vilket är det värsta barnprogrammet?