• Nyfiken gul

Vilket är det värsta barnprogrammet?

Som frågan lyder, vilket är det värsta barnprogrammet tycker du?

själv har jag svårt för "Firma fantasiflytt" (imaginary movers i orginal)  - jag tycker vissa sånger är rent hysteriska och så gillar jag inte riktigt översättningen emellanåt.

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Svar på tråden Vilket är det värsta barnprogrammet?
  • Freiya

bananer i pyjamas! helt klart! huuva, jag ryser när jag ser dom!

och Shpwtime som ni skrivit om innan tycker jag är lite småkul, tänker på Humla och Dumle där i introt :) men dottern gillar det inte alls, vill att jag ska byta kanal när det kommer..

Nu flyger vi, sa räven. Kastade grisen i tryckkokarn.
  • Kazeer

Ett barnprogram som jag verkligen spyr på är "Max & Ruby". Absolut vidrigt!

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Analoga
    Bully skrev 2010-10-05 17:37:05 följande:
    Just det! den där "Rampljuset" eller vad den nu heter är weird med.
    Barn i publiken, tonåringar som dommare och vuxna som tävlar.
    Men barn tycker nog om det, iaf min 6-åring; hon älskar det
  • Analoga

Barnprogram jag avskyr som pesten är AMIGO med den GALNE skåningen, sen så gillar jag inte heller Pomos piano.

• lilltossan

Tycker att Thomas tåget är förfärligt, sonen delar dock inte mitt ogillande... Nu var det länge sen han ville se på det tack och lov!

• MizzTez
    SaddePadde skrev 2010-10-05 22:35:13 följande:
    Precis när jag lärt mig leva med Teletubbies dök det upp: I Drömmarnas Trädgård. Fullkomligt vidrigt. Blir förbannad bara jag ser eländet...
    Yey! Lycklig över att det inte bara är jag som tycker illa om trippande björnar (?) och konstiga saker i någon slags skog...
  • LHUF

philofix är ett väldigt "hemskt" program tycker jag, hon gör konstiga saker, det blir inte snyggt och så är hon så konstig själv tycker jag..

Tilde 080319
  • Ogabinne

Philofix är som många redan skrivit ett mkt märkligt barnprogram.
    Amigo sätter igång mina kräkreflexer bara jag hör musiken.
    Dom där döva barnen som pratar teckenspråk och finska. Vet inte hur många barn som tycker det är roligt, kanske döva barn, jag vet inte.

Barnprogram som finns på svenska men måste visas på finska också, som tex Grodans Gäng. Mina barn blir jättreglada när de hör att Grodans Gäng börjar, tills de upptäcker att de inte fattar ett skit av vad de säger. Fattar inte varför de måste envisas med alla finska barnprogram.

• AngoStura

Amigo borde verkligen förbjudas och pogramledaren tvångsmedicineras med lugnande medel? med vad är det för fel med Philfix egentligen? Förutom att hon är sjukligt pysslig då?

• Jagbyttenick
    AngoStura skrev 2010-10-05 22:05:47 följande:
    Men, min världsbild faller i biter här, är inte Makka Pakka en hon?
    Det är en han säger jag

Sonen som är 2,5 har älskat Drömmarnas trädgård det senaste året och har inga problem med namnen osv. Tycker själv det är mördande tråkigt, men helt okej. Teletubbies är också okej, men lite stimmigare.
    Däremot äääälskar sonen allt vad fordon heter, särskilt tåg! Så Thomas and friends, Chuggington, Rorri Racerbil och Byggare Bob går varma här hemma. 
    Ett program jag verkligen avskyr är Karlsson på taket, sååå vidrigt! Kräks 
    You can't write if you can't relate
  • seejtaan

sämsta: teletubbies
    bästa: mickey mouse clubhouse

• fluu

I drömmarnas trädgård(tror jag det heter).

Det är ju fy fasen som teletubbies,men det känns som om skaparna av teletubbies hade rökt något roligt när de kom på programmet
    I drömmarnas trädgårds skapare verkar ju viljat skriva något liknande,men missat LSD-trippen...

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir
  • fluu

...Och Ika i Rutan är det bästa barnprogrammet som någonsin gjortsSkrattande

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir
Svar på tråden Vilket är det värsta barnprogrammet?