• Nyfiken gul

Vilket är det värsta barnprogrammet?

Som frågan lyder, vilket är det värsta barnprogrammet tycker du?

själv har jag svårt för "Firma fantasiflytt" (imaginary movers i orginal)  - jag tycker vissa sånger är rent hysteriska och så gillar jag inte riktigt översättningen emellanåt.

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Svar på tråden Vilket är det värsta barnprogrammet?
  • Skogsflikkan

Ja ni... finns allt för många dåliga program, som jag knappt minns namnet på... men hon där där Zoe Kezako... kan bara inte med det... Katja Kaj och Bente Bent tycker jag inte heller om... och inte de där 3 som letar efter sin "mapa" som de aldrig hittar... 

Nåt som sonen gillar är Rorri, Pippi Långstrump, Hurra för Kalle, Händiga Manny, Musses Klubbhus, Tweenies (favorit). 

• Birry

Lazy town var det tack och lov länge sen jag såg, riktigt irriterande program! Sen avskyr jag nya, tecknade Pippi, de har ju misslyckats totalt med hennes "personlighet" - i spelfilmerna från 60-talet (?) är hon ju trevlig, om än okonventionell. Nu är hon, som någon skrev, en skitunge!!!

• gryning2

Teletubbies är nog det absolut värsta för det finns inte ens någon handling =( Som tur är har min son växt ifrån det och vill se annat nu. Pomos piano tycker jag är skitbra!! Jättehärlig musik i det programmet.

Mamma till H född 071017
  • gryning2

Håller med om att Ruby och Max är ett hemskt trist könsstereotypt program också...

Mamma till H född 071017
  • Amoudara
    gryning2 skrev 2010-10-03 18:40:41 följande:
    Teletubbies är nog det absolut värsta för det finns inte ens någon handling =( Som tur är har min son växt ifrån det och vill se annat nu. Pomos piano tycker jag är skitbra!! Jättehärlig musik i det programmet.
    Tror det påminner mig om Vilse i pannkakan som gick när jag var liten vilket jag inte gillade,
  • Euforia

Karlsson på taket. Brr. Vilken tölp han är.

• Bully

hatar den där Pipi, Pupu och Rosmary....

där de sjunger:

" Vi söker överallt, det är varm och det är kall. Vi söker vår mappa eller pamma.
    Vi får säga vad vi fann, en kvinna eller man kanske en mamma och pappa i ett"

alltså letar de efter en shemale...typ.

but hey, det är ialla fall könsneutralt haha

• sopes alva

TELETUBBIES...så j*vla hjärndött!! dom lcd trippar  i sitt låtsas landskap...hej hej hoj hoj.tinkie winkie hej hej...BAHH

våran flicka kommer aldrig få se det programmet!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• sopes alva

vad hände med alla hederlig gammla program?? och var tusan har BJÖRNE tagir vägen??

• nollåtta

Jag gillar inte Charlie & Lola.

Svar på tråden Vilket är det värsta barnprogrammet?