Johanna S skrev 2010-10-14 20:10:27 följande:
Hej!
Jag tror att vi följdes åt i samma BF- tråd? Jag känner i alla fall igen dig någonstans ifrån :)
Jag är också snart ( om 2 månader :) ) 27 år och har 3 barn som är 5 år, 2 år och den senaste är född den 27:e augusti.
Jag bor i Rågsved med min sambo och våra barn och det vore jättekul att ses någon dag. Kanske i Farsta C?
Hur går det för dig som 3 barnsmamma? För mig har det varit ganska kaotiskt den första tiden, men nu börjar man få lite rutiner och det känns bättre och bättre.
Hör gärna av dig! / Johanna
Halloj!
Ne samma bftråd kan de inte varit eller jo kanske, eftersomja fick nu i sept =)
Ah Rågsved, där bodde min sambo mestadels av sin uppväxt =)
Hehe jag blir med 27 om två mån, exakt idag ;)
Klart vi kan ses! Alltid roligt me nya vänner, o så har vi juh barn i rätt lika ålder med.
Oj trebarnsmamma ja, mina har haft vattkoppor sen sonen kom, vi kom hem från förlossningen, 4 dagar senare fick dottern vattkoppor o va hemma två veckor från dagis, sen fick sonen vattkoppor o varit hemma nästan två veckor från dagis.. sonen fick gå tillbaka till dagis igår, så idag så fick ja veta de haft fall av magsjuka på dagis igår så ja tog med mig barnen hem igen.. Vill INTE ha hem nån magsjuka..
Så ja, har inte haft en dag ledig själv me min lilla son nu sen han föddes.. Är typ helt slutkörd..
Hoppas p de inte fått nya fall av magsjuka på måndag så ska barnen få börja gå igen..
Så har lillplutten kolik med så ja, han kräver juh att ja går runt me han hela tiden, så e han en kräkkille med så han spyr heeela tiden typ, men går upp fint i vikt.. Men jobbigt som tusan är de..
Längtar tills jag med kan få in rutiner ordentligt..
Oj va me klagomål de blev =D
Nåja mitt liv e inte helt så värdelöst som de lät, jag e bara slutkörd =)
Men blir väl så med sjuka barn hela tiden o dessa åldrar de har me!
Allt bra med dig o familjen annars?
//Stina