• Humlemamma

Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)

Nu försöker jag igen, ska väl tusan inte va omöjligt att hitta några vänner genom FL..

Flyttade upp till sthlm aug 08, o visst, har jobbat lite o skaffat vänner, men iniga som ja umgås med direkt så, de har juh sitt liv sen innan o verkar inte hinna med mig riktigt, o de flesta har inga barn så de blir juh lite liksom skillnad där..

Jag iallafall är snart 27 år, har tre barn, varav de sista föddes nu den 15 september så är pytteliten ännu =), de andra är 2 och 4 år.

Har en hund, bor med min gubbstrutt och våra barn utanför Nynäshamn.

Ehm, detta var juh svårare än jag trodde att skriva ;) Är inte så van att skriva "kontaktannonser" =D

Nåja, bor du i sthlm, utanför, eller varsom o söker vänner att träffas för fika, mat, bio, utekväll, you name it, så hör av dig =) Jag är inte längre än ett klick och lite text bort!

Tjingeling!

**Alexander 061222 Min älskade prins!! | Agnes 080625 Min underbara prinsessa!!** | **Albin 100915 Älskade gubben!!**
  • Svar på tråden Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)
  • Johanna S

Hej! Här har Leandro blivit förkyld så jag kan tyvärr inte ses imorgon. Jag hoppas att han snat mår bättre och att vi kanske kan ses nästa vecka?

/ Johanna

• Zinara
    Johanna S skrev 2010-11-02 12:34:29 följande:
    Fredag 5/11
    Humlemamma
    Johanna S
    Zinara (beror isåfall på vilken tid) 

Lördag 6/11
    Humlemamma
    Zinara

Söndag 7/11
     Humlemamma
    Zinara
    Kan som sagts tidigare för det mesta Fredagen beror dock på vilken tid, Har läkarbesök på förmiddagen och måste vara hemma till 4 eftersom min dotter ska vara hos Gudmor fre-lör och hon kommer och hämtar henne efter 4.

Bor 2 trappor upp Låter kanske inte så mycket men vi har höga trappsteg och dottern vägrar gå nerför än så länge och går bara uppför när det passar henne.

Har inte suttit vid datorn på ett tag nu, haft lite mycket så hoppas inte svaret på fikan kommer för sent
  • Humlemamma
    Turboplingen skrev 2010-11-02 13:02:56 följande:
    Jodå sådär, vi har varit förkylda här hemma sen så har det visat sig att sonen kanske har astma =/
    Vilket är skit..

Den här träffen, vart hade ni tänkt ha den?
    Ja astma e inge skoj, min 4åring har infektionsastma, minsta lilla snor i näsan så börjar han hosta o får svårt att andas så han måste andas i mask me massa mediciner.. =/..
    Zinara skrev 2010-11-04 13:36:02 följande:
    Kan som sagts tidigare för det mesta Fredagen beror dock på vilken tid, Har läkarbesök på förmiddagen och måste vara hemma till 4 eftersom min dotter ska vara hos Gudmor fre-lör och hon kommer och hämtar henne efter 4.

Bor 2 trappor upp Låter kanske inte så mycket men vi har höga trappsteg och dottern vägrar gå nerför än så länge och går bara uppför när det passar henne.

Har inte suttit vid datorn på ett tag nu, haft lite mycket så hoppas inte svaret på fikan kommer för sent
    Två trappor e tillräckligt.. fy de e så jobbigt att släpa på vagn o barn i trappor, fy..

Ska vi se om vi kan ta nästa vecka istället? e juh roligt om många kan komma?
    Har någon nåt förslag på ställe att ses på?

Jag kan:

11/11 torsdag
    Humlemamma

12/11 fredag
    Humlemamma

Hej hopp! =)

Har ni msn föresten?
    **Alexander 061222 Min älskade prins!! | Agnes 080625 Min underbara prinsessa!!** | **Albin 100915 Älskade gubben!!**
  • Zinara
    Humlemamma skrev 2010-11-04 14:57:56 följande:
    Ja astma e inge skoj, min 4åring har infektionsastma, minsta lilla snor i näsan så börjar han hosta o får svårt att andas så han måste andas i mask me massa mediciner.. =/..
    Zinara skrev 2010-11-04 13:36:02 följande:

Två trappor e tillräckligt.. fy de e så jobbigt att släpa på vagn o barn i trappor, fy..

Ska vi se om vi kan ta nästa vecka istället? e juh roligt om många kan komma?
    Har någon nåt förslag på ställe att ses på?

Jag kan:

11/11 torsdag
    Humlemamma
    Zinara

12/11 fredag
    Humlemamma
    Zinara

Hej hopp! =)

Har ni msn föresten?
    Ja jag har msn men använder den nästan aldrig. Nästa vecka låter bra för mig. Vart vi ska ses beror ju på hur många småbarn (barnvagnar) som ska med. Ska vi ses nästa vecka kan jag lämna dottern hemma då maken är ledig. Hurtigs på Drottninggatan är ganska rymligt, Kafferepet funkar om det inte blir några barnvagnar...Hmm...Har faktiskt inte så mycket koll på café livet.
  • Johanna S

På torsdag kan jag, om han är frisk då. 

Jag kommer inte att ha med mig barnvagn, men om det blir många barnvagnar så kan man gå till kulturhuset där finns det mycket utrymme. Hoppas att vi kan få till en träff nästa vecka.

• Mrs Flo

Hej allihoppa.

Har haft lite förhinder denna vecka och har inte varit här överhuvudtaget. Blev det ngt träff?

Min mor är sjuk och hade bjudit hit mina kusiner som bor i Las Vegas, så klart så ställer man upp när ngn är i nöd. Har även haft mina barn denna vecka, så man kan säga att jag hade häcken full.

Tror att det lugnar sig lite snart.

Kusinerna är dock hemma igen, kommer att sakna dom.

Jag har ingen barnvagn men hoppas på att få använda den inom snar framtid.

• Humlemamma

Ne blev ingen träff, alla kommer inte in i tid o skriver o så ;D vet hur de e, e likadan själv.

Men ska vi försöka få till nåt då?

• Mrs Flo

Det vore kul men det är som sagt svårt att få till det med alla. Hur gör vi?

Kan berätta att jag plussade här om dagen så nu är det bara att hålla tummarna :)

Kram

• Humlemamma
    Mrs Flo skrev 2010-11-17 16:59:56 följande:
    Det vore kul men det är som sagt svårt att få till det med alla. Hur gör vi?

Kan berätta att jag plussade här om dagen så nu är det bara att hålla tummarna :)

Kram
    Grattis!!! =) roligt!!!

Har ni msn ??
  • Saga09

Hittade denna tråden när jag tittade runt här på FL men vet inte om den är aktiv längre *s*

Jag bor i Flemingsberg med min man, vår 16 månaders gamla dotter och en 6 årig katt *s*

Började jobba igen i slutet av november och skruttan ska börja på dagis den 10 januari.. hjälp vad fort tiden går...

Svar på tråden Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)