• Humlemamma

Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)

Nu försöker jag igen, ska väl tusan inte va omöjligt att hitta några vänner genom FL..

Flyttade upp till sthlm aug 08, o visst, har jobbat lite o skaffat vänner, men iniga som ja umgås med direkt så, de har juh sitt liv sen innan o verkar inte hinna med mig riktigt, o de flesta har inga barn så de blir juh lite liksom skillnad där..

Jag iallafall är snart 27 år, har tre barn, varav de sista föddes nu den 15 september så är pytteliten ännu =), de andra är 2 och 4 år.

Har en hund, bor med min gubbstrutt och våra barn utanför Nynäshamn.

Ehm, detta var juh svårare än jag trodde att skriva ;) Är inte så van att skriva "kontaktannonser" =D

Nåja, bor du i sthlm, utanför, eller varsom o söker vänner att träffas för fika, mat, bio, utekväll, you name it, så hör av dig =) Jag är inte längre än ett klick och lite text bort!

Tjingeling!

**Alexander 061222 Min älskade prins!! | Agnes 080625 Min underbara prinsessa!!** | **Albin 100915 Älskade gubben!!**
  • Svar på tråden Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)
  • Shiro

Skrämma tonåringar lät som en bra ide, godiset vill man ju ha själv. ;)

Nja, vi ska ha några "långväga" vänner över, blir att äta nåt gott, titta på skräckisar o så var de prat om att klä ut sig (men har än så länge bara lyckats få ihop en utklädnad till lilltjejen).

• beautifuldisaster
    Shiro skrev 2012-01-27 00:30:33 följande:
    Övergavs den här tråden helt?

Tror det :(

Hur har det gått med flytten? Har ni fått ordning i lägenheten? :)  
  • Shiro

Jajemen de har gått bra. Allt på plats, väntar bara på att målaren ska komma i tapetsera om två rum. :)

• Shiro

Ja underbart. Sån jävla skillnad här jämfört med krokvägen... Lugnt o skönt :)

• Shiro

Ja, 81 kvm istället för 53. Bottenvåning, skönt att slippa trappor med vagnen. :)

• svalan77

Hej, om tråden inte är helt död hoppar jag gärna in om det går bra?

Jag har 2 söner en född 07 och en nu i januari. Sonen går 15h/vecka på dagis så vi letar efter efter kompisar gärna med typ jämnåriga barn. Vi bor i Farsta, men har bil.   

Svar på tråden Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)