• Humlemamma

Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)

Nu försöker jag igen, ska väl tusan inte va omöjligt att hitta några vänner genom FL..

Flyttade upp till sthlm aug 08, o visst, har jobbat lite o skaffat vänner, men iniga som ja umgås med direkt så, de har juh sitt liv sen innan o verkar inte hinna med mig riktigt, o de flesta har inga barn så de blir juh lite liksom skillnad där..

Jag iallafall är snart 27 år, har tre barn, varav de sista föddes nu den 15 september så är pytteliten ännu =), de andra är 2 och 4 år.

Har en hund, bor med min gubbstrutt och våra barn utanför Nynäshamn.

Ehm, detta var juh svårare än jag trodde att skriva ;) Är inte så van att skriva "kontaktannonser" =D

Nåja, bor du i sthlm, utanför, eller varsom o söker vänner att träffas för fika, mat, bio, utekväll, you name it, så hör av dig =) Jag är inte längre än ett klick och lite text bort!

Tjingeling!

**Alexander 061222 Min älskade prins!! | Agnes 080625 Min underbara prinsessa!!** | **Albin 100915 Älskade gubben!!**
  • Svar på tråden Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)
  • Saga09

Jag bor i Flemingsberg - ser att du mer bor i Huddinge?
    Var bor du? Huddinge är ju ganska så stort :)

• paprika84

Jaha ok, jo Huddinge är ganska stort, men Flemingsberg är väl vid Karolinska om jag inte är helt ute och cyklar
    Vi bor i Ådran.

• Saga09
    paprika84 skrev 2011-08-20 22:25:35 följande:
    Jaha ok, jo Huddinge är ganska stort, men Flemingsberg är väl vid Karolinska om jag inte är helt ute och cyklar
    Vi bor i Ådran.
    Jag bor på motsatt sida från Karolinska kan man säga.. men på det stora hela rätt område iallafall. Vid pendeln. Praktiskt och bra :)
  • Saga09

Jag jobbar mån-fredag så om nån vill träffas funkar helger uteslutande bäst för egen del.

• BlommyNess12

Jag kan inte nu i helgen tyvärr men nästa funkar fint, lördag är bäst för mig men alla dagar funkar

• paprika84

Jag kan både denna och nästa helg (som det ser ut nu ) Glad

• Shiro

Tjohoo! Trillade över denna tråden först nu. 
    Bor också i Nynäshamn och är just nu mammaledig med min 6 månaders. Känner inte så många här och hade varit skitkul att lära känna nya människor. Glad
    Blev det någon träff tidigare? 

• Stövelkatten

Hej alla. Bor i Handen själv. Är rätt mycket av en inneråtta, men tids nog kanske man vågar sig ut och umgås med folk. :)

Svar på tråden Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)