• Humlemamma

Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)

Nu försöker jag igen, ska väl tusan inte va omöjligt att hitta några vänner genom FL..

Flyttade upp till sthlm aug 08, o visst, har jobbat lite o skaffat vänner, men iniga som ja umgås med direkt så, de har juh sitt liv sen innan o verkar inte hinna med mig riktigt, o de flesta har inga barn så de blir juh lite liksom skillnad där..

Jag iallafall är snart 27 år, har tre barn, varav de sista föddes nu den 15 september så är pytteliten ännu =), de andra är 2 och 4 år.

Har en hund, bor med min gubbstrutt och våra barn utanför Nynäshamn.

Ehm, detta var juh svårare än jag trodde att skriva ;) Är inte så van att skriva "kontaktannonser" =D

Nåja, bor du i sthlm, utanför, eller varsom o söker vänner att träffas för fika, mat, bio, utekväll, you name it, så hör av dig =) Jag är inte längre än ett klick och lite text bort!

Tjingeling!

**Alexander 061222 Min älskade prins!! | Agnes 080625 Min underbara prinsessa!!** | **Albin 100915 Älskade gubben!!**
  • Svar på tråden Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)
  • beautifuldisaster

Hej Humlemamma!

Jag är 24 år, bor i Nynäshamn tillsammans med min Sambo, inga barn än.  Flyttade hit för ca 1,5 år sedan och har inte hittat någon ny vän än så känner mig lite ensam och vill verkligen träffa lite nytt och trevligt folk :) 

• smultronflickan88

Hej! Jag bor i stäket (Kallhäll) det skulle vara kul med nya vänner :)

• Humlemamma

Ok
    Men om alla presenterar sig lite osv så får vi snacka lite o "lära känna" varann o sen se om vi kan ses? :)

• Stövelkatten

Ni som pratade innan då, blev det av att ni träffades? Var det trevligt, vad gjorde ni?

Jag är 29, har en son på 5 år, bor i Handen med unge, 2 marsvin och en tysk man. Som sagt är jag rätt dålig på att ta tag i mig själv och göra saker på egen hand. Pysslar massa hemma, nyaste projektet är en vävstol. Ska bara bygga ihop den först, så att jag kan börja väva mattor. ;)

• beautifuldisaster

Jag är 24 och bor i Nynäshamn tillsammans med min Sambo. Vi har inga barn än, vi ska gifta oss i Februari i Las Vegas, jag längtar otroligt så mycket tills dess :)

Jag studerat på distans till beteendevetare men hoppas komma in på socionom programet till våren/hösten. Jag älskar film, musik, mysiga hemmakvällar. Är mer av en hemma tjej men tackar inte nej till en utekväll med trevligt sällskap.        

• Shiro
    Humlemamma skrev 2011-10-18 16:15:36 följande:
    Ok
    Men om alla presenterar sig lite osv så får vi snacka lite o "lära känna" varann o sen se om vi kan ses? :)
    Jag är 28 år, har en dotter på 6 månader (som just nu sitter i mitt knä o sprattlar och skrattar ^^).
    Flyttade upp hit till nynäshamn för att bli sambo, för 1,5 år sen precis som belliish och har inte heller direkt funnit några nya vänner. 
    Vi har 4 katter, flyttar till en större lägenhet på Odins om en månad. 
    Försöker sy och måla så fort tid och ork finns.
  • BlommyNess12
    Stövelkatten skrev 2011-10-18 16:20:04 följande:
    Ni som pratade innan då, blev det av att ni träffades? Var det trevligt, vad gjorde ni?

Jag är 29, har en son på 5 år, bor i Handen med unge, 2 marsvin och en tysk man. Som sagt är jag rätt dålig på att ta tag i mig själv och göra saker på egen hand. Pysslar massa hemma, nyaste projektet är en vävstol. Ska bara bygga ihop den först, så att jag kan börja väva mattor. ;)
    Jag var iallafall inte med på någon träff, om de andra träffades vet jag inte! Handen är inte så farligt långt borta, iallafall inte när de byggt klart tågen sen.
  • Stövelkatten
    BlommyNess12 skrev 2011-10-18 17:15:49 följande:
    Jag var iallafall inte med på någon träff, om de andra träffades vet jag inte! Handen är inte så farligt långt borta, iallafall inte när de byggt klart tågen sen.
    Ja just det, det är ju det de pysslar med! Glad
    (visst var det du med maskeradkostymen igår? )
  • BlommyNess12
    Stövelkatten skrev 2011-10-18 17:28:44 följande:
    Ja just det, det är ju det de pysslar med! Glad
    (visst var det du med maskeradkostymen igår? )
    Japp, det är jag! Du kanske ser oss strutta förbi, festen är i Handen
  • beautifuldisaster
    Shiro skrev 2011-10-18 16:34:13 följande:
    Jag är 28 år, har en dotter på 6 månader (som just nu sitter i mitt knä o sprattlar och skrattar ^^).
    Flyttade upp hit till nynäshamn för att bli sambo, för 1,5 år sen precis som belliish och har inte heller direkt funnit några nya vänner. 
    Vi har 4 katter, flyttar till en större lägenhet på Odins om en månad. 
    Försöker sy och måla så fort tid och ork finns.

Odins, då blir du nästan granne med mig. V bor på sigyns v- i de påskgula husen :)
Svar på tråden Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)