• Humlemamma

Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)

Nu försöker jag igen, ska väl tusan inte va omöjligt att hitta några vänner genom FL..

Flyttade upp till sthlm aug 08, o visst, har jobbat lite o skaffat vänner, men iniga som ja umgås med direkt så, de har juh sitt liv sen innan o verkar inte hinna med mig riktigt, o de flesta har inga barn så de blir juh lite liksom skillnad där..

Jag iallafall är snart 27 år, har tre barn, varav de sista föddes nu den 15 september så är pytteliten ännu =), de andra är 2 och 4 år.

Har en hund, bor med min gubbstrutt och våra barn utanför Nynäshamn.

Ehm, detta var juh svårare än jag trodde att skriva ;) Är inte så van att skriva "kontaktannonser" =D

Nåja, bor du i sthlm, utanför, eller varsom o söker vänner att träffas för fika, mat, bio, utekväll, you name it, så hör av dig =) Jag är inte längre än ett klick och lite text bort!

Tjingeling!

**Alexander 061222 Min älskade prins!! | Agnes 080625 Min underbara prinsessa!!** | **Albin 100915 Älskade gubben!!**
  • Svar på tråden Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)
  • paprika84

Håller med, en träff vore kul!
    Nån med bra förslag?

• BlommyNess12

Humlemamma: japp, vi har flyttat in på 35:an på mariebergsv. :) en träff vore skitkul faktiskt! Sitter via tele så orkar inte skriva mer just nu

• Humlemamma

Hur ser de ut för er på veckodagar? Jobb? Skola? Tänkte på om ni bara kan helger eller om ni kan vardagar med.
    Jag personligen kan mån o varannan torsdag o varannan fredag samt helg, om jag inte rings in, o varannan lördag jobbar jag.
    Oj va snurrigt det blev ;)
    Men vart bor alla? Tänkte på vart det kan va smidigast för alla att träffas?

Hellokillern, trivs ni bra? Skit tråkigt väder här ute nu, inte alls kul.. :/

• paprika84

Jag är hemma mest eftersom jag är föräldraledig. Äldsta sonen börjar på f-skolan igen till veckan, mån - ons. Jag bor i Huddinge och eftersom han bara får gå fem tim/dag så kan jag ha lite problem att hinna ta mig fram och tillbaka dem mornarna-em om det är en bit.
    Annars så funkar andra tider
    Så för att okrångla till det kan jag bäst tors - sönd.

• BlommyNess12

Jag är ledig fram tills måndag då börjar jag plugga igen så då kan jag på helger, men inte var tredje ojämn vecka då jag alltid är bortrest haha, låter lite krångligt faktiskt, men men.. vi trivs jättebra här ute, rätt tråkigt med vädret men idag har det ju faktiskt varit riktigt fint!

• paprika84

Verkar som nån helg skulle passa bäst?

• BlommyNess12

jag ska se hur det ser ut runt nästa helg! sonen ska på sitt första umgänge med sin pappa sen flytten och nu är det en bit emellan, jag vet inte riktigt om det är meningen att jag ska åka med honom upp till Sundsvall eller om exet hämtar honom själv.

• Saga09

Hej,

Snubblade förbi denna och denna tråd passar mig rätt bra känner jag.

Jag bor i Huddinge med min snart 2:åriga dotter, man och katt - inflyttad för ca 10 år sedan - folk man lärt känna har på något sätt försvunnit ut ur våra liv.. skulle vara trevligt att försöka träffa lite nya bekantskaper :)

• paprika84

Vad roligt Åsa1976, vart i Huddinge bor du?

Svar på tråden Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)