• Humlemamma

Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)

Nu försöker jag igen, ska väl tusan inte va omöjligt att hitta några vänner genom FL..

Flyttade upp till sthlm aug 08, o visst, har jobbat lite o skaffat vänner, men iniga som ja umgås med direkt så, de har juh sitt liv sen innan o verkar inte hinna med mig riktigt, o de flesta har inga barn så de blir juh lite liksom skillnad där..

Jag iallafall är snart 27 år, har tre barn, varav de sista föddes nu den 15 september så är pytteliten ännu =), de andra är 2 och 4 år.

Har en hund, bor med min gubbstrutt och våra barn utanför Nynäshamn.

Ehm, detta var juh svårare än jag trodde att skriva ;) Är inte så van att skriva "kontaktannonser" =D

Nåja, bor du i sthlm, utanför, eller varsom o söker vänner att träffas för fika, mat, bio, utekväll, you name it, så hör av dig =) Jag är inte längre än ett klick och lite text bort!

Tjingeling!

**Alexander 061222 Min älskade prins!! | Agnes 080625 Min underbara prinsessa!!** | **Albin 100915 Älskade gubben!!**
  • Svar på tråden Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)
  • Shiro

Haha där ser man :) efter vad jag har förstått så verkar de vara ett bra område.

• beautifuldisaster
    Shiro skrev 2011-10-18 19:24:21 följande:
    Haha där ser man :) efter vad jag har förstått så verkar de vara ett bra område.

Det är ett toppen område, tycker jag ialla fall. Lugnt och trevligt.
  • Humlemamma

Nej nej vi sågs aldrig så nu är det dags, ser ut att kunna bli ett gäng ändå :) ja min press finns ju i tråden så jag kanske inte behöver, eller?

Eller ja, nu är jag 27 o blir 28 i dec, bebis har fyllt 1 år, o vi har nu två hundar :)

Jag jobbar som personlig assistent halvtid, är även gravid med min 4:e dock bara i v 11+4 så tidigt än!

• BlommyNess12

Är uppbokad i två helger framåt, men sen kan tänkas? ;)

• Shiro

Har en del att göra fram till årsskiftet iom flytten, men jag kan nog mer eller mindre alla helger, bortsett från de i vecka 43 och 46 då jag vet att de är fullbokat.

• BlommyNess12
    Humlemamma skrev 2011-10-18 21:13:43 följande:
    Hehe ja men det ska väl kunna ordnas :)

Hur trivs du i vika föresten?

Jo jag trivs jättebra, förutom att det är lite avsides, hehe.. Men det går väl an, ska bli skönt när tågen börjar gå igen, det blir nog lite lättare att ta sig runt då, jag har ju inget körkort och sambon tröttnar på att skjutsa runt mig :P
  • Shiro

Vad tyst de blev här. Kanske ska lära känna varandra lite innan vi drar ihop en fika.

Så vad ska ni hitta på till halloween? ^^

• Stövelkatten

Jag ska nog skrämma tonåringar som kommer och vill ha godis.... Demon

Har inget planerat, vi har tyskar på besök och spenderar väl helgen med att se stan och sånt.

• Humlemamma

Nä under halloween så blir det inget, vi brukar aldrig göra nåt då, är inget speciellt för oss så direkt, själv då? :)

Svar på tråden Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)