• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Sus69

Theresa1: Jätte fina bilder!

• Theresa1

Marsmamma: Tack så mycket!!!

Precis när jag skrivit ner allt och sparade det i dagboken så var jag tydligen utloggad och tog förstås bort det innan jag sparat Så jag ska skriva in det igen . Återkommer ...

• Theresa1

Nu finns den i min dagbok... följ den eller sno delar... jag gillar den iaf, fast jag har ju inte börjat följa den ännu så jag kanske ändrar mig.

• ThereseLaurin

marsmamma naturdiet är som nutrillet =) det funkar på en del och andra inte..så det är värt ett förösk =)

theresea: Tycker att du inte ser tjock ut =) fina bilder i övrigt med =)

• Theresa1

Therese: Näe jag är inte tjock... jag väger 73 och är 165 lång. Precis på gränsen för övervikt tror jag. Innan jag blev gravid vägde jag 60- 62 kg på invägningen vägde jag 65. Det är där jag vill hamna igen. De mesta av mina kg sitter runt midjan, låren och stjärten.

De säger att det är där amningsreserven sitter... hoppashoppas att kilona rinner av nu när jag ska slute amma.

• Sus69

Ni är lättviktare jämnfört med mig.. Men det är bara bita ihop och kämpa.. Theresa1 jag kommer nog prova hela dieten tror jag.. Lät spännande! Ska kanske köra den from måndag.

Ska iaf tänka på vad jag stoppar i mig denna vecka och motionera!

• Theresa1

Marsmamma: Vågar du outa längd, vikt och vad du strävar efter för vikt när du är klar? Du behöver inte säga om du inte vill

• ThereseLaurin

jag är ingen lättviktare..då jag är bara 155 kort...

helst skulle jag vilja väga55-60 men jag är nöjd med 65 ...

måste ner i vikt mera nu innan januari då vi ska till thailand...man vill ju visa sig i bikini =)

• Sus69

Jag har inga problem med att tala om vad jag väger.. Det ser ju alla iaf att jag släpar runt på alldeles för mycket..

Jag är 168cm och idag står vågen på 101.4kg.. som ni förstår har jag lite att ta tag i!
    Har förlikat mig med att trådsmal blir jag aldrig, men vill iaf ner till ca 70kg.. Hjälp mig..

Vissa dagar känns som om man är ett hopplöst fall och andra dagar känner man det som om man fixar det hur lätt som helst... Jag skulle nog behöva en avgiftning mot socker!
    Men nu ska jag fixa detta! // Sussi

• idiotblondinen

Jag har varit sockerfri i över en vecka!
    I förrgår åt jag dessutom middag lite tidigare på kvällen och inte strax innan läggdags som jag brukar, så jag la mig alltså med hungerskänslor. Det tog två timmar att somna, vanligtvis somnar jag direkt eftersom jag är mätt! Men jag har bestämt mig, det ska gå! Igår gick det fortare att somna! Fan vad duktig jag är! *stolt*

För övrigt så är jag 1.61 lång o väger ca 88kg.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)