• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

välkommen joesan=) Kul med flera =)

• Theresa1

Jag heter Theresa är 26 o bor i Västerås med sambo Marcus och lillkille Max. Jag pluggade upp mina usla gymnsaiebetyg när jag blev med Max så jag ska väl ta och fortsätta med det snart planen är att börja på högskolan så småning om. Jag jobbade med autistiska och utvecklingsstörda barn/ungdommar samtidigt som jag har pluggade men jag vet inte om tiden räcker till nu när det finns en familj... men men man måste ju få pengar också. Får jobba 50% o plugga 50% (förut var det 100 plugg o 80 jobb)

Jag är egentligen inte tjock, jag vill bli av med mina grav. kilon för att nu ser det ut som om jag haft en uppblåst badring runt midjan men pyst ur luften, fattar ni? Det är som en överjäst deg över magen, sidorna o ryggen... inge fint. Jag är van vid att ha en lite fastare kropp... jag fattar ju också att man inte blir sig lik efter en graviditet men man behöver ju inte se ut som barbamamma för det

Vet inte vad jag ska skriva om mig själv... Max är min ögonsten och mitt stoltaste!!! Marcus är den bästa kille jag träffat i hela mitt liv alla kategorier! Vi ska gifta oss nästa höst. Om pengarna räcker... annars blir det lite senare, det gör inget.

Öhhh slut på min roman

• Josean

By the way.....Är det ngn som sett programme "Man blir vad man äter"?
    Tycker kanske att det verkar bra det dom vill att man ska äta där...men lite svårt. Sist sa programledaren till "deltagarna" att en portion var lika mycket som när man sätter ihop sina händer till en liten "skål". Inte mer...Har börjat tänka på det... Lika så att man ska sitta ner och äta. Alltid. även om det så bara var en frukt, för att förbränningen eller matsmältningen (kommer inte ihåg vilket) Var bättre då man satt. Jag står JÄTTEOFTA å äter... Tydligen ajabaja...

• ThereseLaurin

oeasan: har aldrig sett det..har bara sett biggest loser..det är kul men lite korkat program ibland =) brukar sitta på cykeln då jag ser det =)

• idiotblondinen

Josean: Jag slöglor lite på det ibland och har snappat upp väldigt mycket. Många aha-upplevelser måste jag säga, men jag tycker att mycket hon säger verkar vettigt. Jag har även kollat upp recepten på sakerna dom brukar göra där, o tyvärr innehåller det ingredienser som är svåra för mig att få tag på. Tror jag... Alger o grejjer. Hade varit skitkul att prova den maten hon lagar tycker jag.

• Josean

Tack Therese!!

Blir inga fler inlägg för mig idag, ska iväg till jobbet snart.

Men kämpa nu på idag alla tjejer!! Man får ju ta en dag i taget så kommer vi garanterat att lyckas med våra mål!! Eller hur!!!

• Sarah81

Oj vad härlig tråd ni har, jag blir så glad att det går så bra för er Jag vill verkligen ansluta mig till er. jag heter Sarah och är 24år och i morse stod vågen på 103kg. Nu ammar jag förvisso fortfarnade men om man lägger om sin kost till vettig mat, skippar godis och snabbmat, så ska det väl inte vara nån fara. Folk säger ju att man inte får banta under ammningen, men att börja äta vettigt är väl inte att banta?

• Sus69

Välkommen Sarah81! Det är aldrig fel att äta rätt..

• ThereseLaurin

sarah: att äta vettigt är inte att banta =) finns även viktväktarkurs för ammande mammor =)

Förresten välkommen =)

• Sus69

Vad kul att vi har blivit flera!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)