Glömde... jag skulle ju bjuda på "Därför är jag tjock"
Jag hade ätstörningar när jag var yngre, men blev bra efter ett par år... Jag flyttade hemmifrån när jag var 19 och hade väl inte världensbästa kosthållning direkt då blev det några kilo plus. Tyvärr hände det massa saker i mitt liv under en kort tid så att jag mådde inte så bra... Gick upp lite till. Träffade en kille och han mådde väl inte helt hundra han heller och vi gjorde massa skit. Plussade ett par kilo. Jobbade jätte mycket för att slippa känna efter, mycket natt. Ett par kilo till. Separerade blev pykistkt utbränd, plussade lite till.
Gick med i VV, gick ner 14 kg lätt som en plätt. Höll vikten tränade & mådde bra.
Blev med barn och tyckte väl att jag inte behövde tänka på vad jag åt eftersom jag var gravid och sen skulle tappa medans jag ammade.
Summasumarum. Slutade kolla vikten när jag ökat 20 kg. i min graviditet. Vägde mig i somrad, vägde då 75-76... Vikt nu 73-75 (typ). Jag har inte minskat fast jag försökt. Tillslut sket jag i allt och nu är jag as peppad tack vare denna tråd. Jag kommer ju inte må sämre av att äta sunt. Går jag inte ner så vill väll inte kroppen det ännu... då rasar jag väl sen när det är dags om jag fortsätter vara sund. Jag kan hu inte göra mer än misslyckas
skojade, jag menar ju att jag inte kan göra mer än att försöka, det skadar ju knappast!