vikt...peppningstråd =)
malin: Va kul med en ny!!! Ska genast kolla in din sida!!!
malin: Va kul med en ny!!! Ska genast kolla in din sida!!!
malin: Men du såg ju jätte smal o fin ut! Fast du är ju själklart välkommen hit iaf!!! Man kan ju vilja tappa kileon fast man inte är så överviktig
Godnatt alla ses imorrn!
Godmorgon...
Jösses vad alla varit aktiva redan!!! Jag har inte kravlat ur mjukisarna ännu
Vi ska iväg på 25- års kalas ikväll, det ska bli jättekul o jag hoppas att håller mig ifrån de värsta kaloribomberna... ska inte dricka alls eftersom jag ammar lite fortfarande. När man är nykter är det ju faktiskt lättare att tänka på vad man stoppar i munnen.
Alla har hunnit skriva så mycket så jag sammanfattar det lite kort med att
NI ÄR SÅ BRA!!! Gud va kul ni som sett resultat! Visst mår man lite bättre redan...
Hag förbrukade ju min godis dag redan igår så idag är det nyttigheter.... Ska försöka att redan ha käkat lite innan festen så jag inte är vrålhungrig när jag kommer dit.
TIPS! Testade att göra eget pålägg. JÄTTEGOTT!!!
Magraste fetaosten mixas med lite vitlök, olivolja och färsk basilika. (snott från tv3:s du är vad du äter) Bre på det på riktigt grovt osötat bröd. Det var verkligen jättesmaskigt! Man behöver verkligen inte ha smör/margarin på heller, Så det blir ett magert alternativ. Nu ska jag städa
Ha det så bra idag och lycka till!
Hej.
Hoppas alla hade en bra lördag, jag hade det jättebra igår kväll (25-års kalas) kanske lite för bra, det blev både mat o tårta
Fast maten var inte så onyttig, det var kallskuret och potatissallad och pot.salladen tog jag bara lite av... Tårtan var sååå god menjag lyckades att bara ta en liten bit så jag ska inte vara så ledsen eg. Fast jag måste erkänna att jag drack skitmycket cider och det innehåller ju enhel del socker.
Jaja, det kunde varit värre...
Jag köpte skitsnygga stövlar igår så nu MÅSTE jag bli smal så jag kommer i mina stuprörsjeans igen.
Såg att ni andra varut duktga så jag får inspereras av er
kram
Malin: Jag hejar på en sallad!!!
Det verkar som om vi alla har haft det lie motigt i helgen
Men om man jämför med tidigare helger så hoppas jag att det är en skillnad. Rom byggdes ju inte på en dag eller vad säger det där töntiga ordspråket?
Jag kan ju bara tala för mig själv och jag har "syndat" lite i helgen, men jag har också bytt ut massa saker. I lördags tex, när jag visste att det skulle serveras gott på kväller så åt jag två supergrova osötade mackor m. fetaost röra (3% fett) utan smör till frukost- Lunch en naturdietbar. Så det blev inte vansinnigt mycket kalorier iaf.
Fan tjejjer, jag ycker vi är skit duktiga... Gud, ni promenerar ju som bara sjutton (själv har jag varit lite sämre på det) Jag har gjört ett par "killer"mag övningar som sambon tipsade om. Det känndes på en gång! Han är idrottsnubbe och duktig på kost och mortion...
Ha det bra om vi inte ses mer ikväll!
Ohhhhhhhh... tackar!
*kopierar, skriver ut o sätter på kylen*
Haha, om man skippar p pillren för att de förstör fettförbränningen då kan man ju bli gravid och det vet väl vi här inte gör några under för fettförbränningen
fast det finns ju inget underbarare än att ha barn så jag menade verkligen inget illa.
Uppe med tuppen!
Godmorgon.
Sitter och avnjuter frukost framför datorn! Hoppas alla mår bra.
Therese: Jo det är en lyx att ha honom, fast det kan vara lite jobbigt också
Han kan nämligen inte gå upp i vikt verkar det som... När jag var gravid så var det han som svullade och frossade och jag som blev tjock
Och jag tyckte att jag alltid åt sallad når han skulle ha pizza, men det var väl kanske MC Donalds som är boven i dramat... Jag var VÄLDIGT sugen på chicky bits under en tid
Han rör sig hela dagarna plus att han spelar bandy så han har rätt så hög förbränning! Han kan mycket om kost men som alla andra så lever han verkligen inte som han lär
Hörs senare under dagen brudar!
Emmizor: Glömde... Gud va bra med stegräknare!!! Är de dyra? Är lite sugen på en, jag har fått för mig att det blir roligare med promenader då.
Emmizor: Glömde... Gud va bra med stegräknare!!! Är de dyra? Är lite sugen på en, jag har fått för mig att det blir roligare med promenader då.