Inlägg från: Våra Liv |Visa alla inlägg
  • Våra Liv

vikt...peppningstråd =)

TL
    men fy vad jobbigt finns det inte typ tabletter för o minska mensen? har för m,ig det

• Våra Liv

TL okej ja det förstår jag att du är jag ahr värsta värken

emmamaria hehe gött för dig du får sy in dom nygamla hehe

• Våra Liv

AAAAJ
    bröt minlillfingernagel förut så det började blöda måste det göra såååå ont

har iaf bakat nytt dinkelbröd nbu shit vad farligt gott nybakat bröd är

• Våra Liv

ska gå med sonen té dagis idag så om lillebror är glad i vagnen o sover blirdet extra promenad asså träning
    hoppas att han är dt för jag är pigg idag! får ta vara på dagarna hehe

• Våra Liv

glad lucia på er föresten!

• Våra Liv

nu har jag gett mig ut o gått typ powerwalk med barnvagn 30 minuter sen gjorde jag mina favvo övningar väl hemma, när jag precis börjar med övningarnaås gav jag upp tnkte sätta mig o glo på tv istället men så tänka jag FAN HELLER jag ska FAN inte ge upp! jag är ingen människa som ger upp så lätt så jag körde mitt egna lilla progrmm

emmamaria varför är det så? har du samma mage som mig? hängbuk som man aldrig tror ska dra ihop sig bristningar över hela magen så det ser ut som en krigsfält? hängbröst som känns som urblåsta ballonger?

• Våra Liv

emmamaria, magen ska du se att den an dra ihop sig! ge inte upp för tidigt bara dumt o sä'tta kniven i kroppen om det inte behövs! själv hänger min mage riktigt mycket,väldigt mycket skinn o extremt mycket bristningar... det är itne fett heller utan tomt skinn.. men ags ka ge det 2-3 år innan jag enas tänker weätta kniven i kroppen..
    mina röst hänger med just nu men jag lovar dig ge detlite tid efter du ammat så ska du se att skinnet drar ihop sig där med! visst dom kanske inte blir lika fylliga som innan men iaf inte fullt så slappa som dom är precis när mjölken försvunnit.

jag älskar itne alls mig själv så mycket men min sambo gör det. han älskar o gå o spana in mitt ass eller andra delar av kroppen typ brösten haha, han tänder på mig även om jag står näck o har fulaste vidrigaste magen.. lustigt igentligen..
    men jag gilalr inte att han titta på mig så efterosm jag själv inte gillar min kropp

• Våra Liv

tycker daktiaskt att dagens mode är rätt så fult går i mitt egna mode haha eler min egnalilla värld kanske

• Våra Liv

ch va f*n betyder daktiaskt undrar ni *Asg* vet itne riktigt vad jag gjode när jag skrev hahahaha det betyder faktiskt iaf

• Våra Liv

min pappa sa en sann sak till mig när jag var höggravid för några månader sen.
    jag vile ta kort hos en fotograf på magen o så sa jag till pappa att dom kan ju ta bort bristningarna efteråt så kortet blir fint.
    då sa pappa så här "det ska du inte alls göra, om u tar bort bristningarna på kortet så är det ju inte du längre!"
    min pappa chockade mig haha trodde inte han var så smart
    men det är sant, bristningarna är ju jag, även hullet o allt. för lite hull kommer jag alltid ha o jag har groiv benstomme med så man får ju leva med det

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)