vikt...peppningstråd =)
ja men de måste vara nå tillfdälligt för före de stog de fanska still.. får se hur de bli nu på fredag då...
ja men de måste vara nå tillfdälligt för före de stog de fanska still.. får se hur de bli nu på fredag då...
nova håller alla tummar å tår att de ska bita nångång :)
nyfikenflicka välkommen... hoppas du kommer å trivas med oss
IB fyyy bubblan va du har varit duktig... *avis*
åååååå jag vill att de ska minska på vågen, sådär en 5 kila bara pang bom... :)
usch vad jag är sur å öess idag, ungen vill ingenting, bara sitta i famnen... knappt sova å knappt äta...
nu har jag varit på boxercise å är helt slut...
TL vad har du nu lagt bud på...
egentligen skulle man kunna gå på boxning varje dag... de är skoj
idag vaknade lilleman tidigt, så idag hinner jag kanske ut å gå med honom en sväng, för normalt hinner han bara sova en gång annars när han vaknar sent. å ingen gubbe har j ahemma heller idag för han ska mecka på bilen, så undrar vad ja ska orka laga för middag
IB har inte så mycke å skriva ja... har en sur å grinig unge i famnen, så de blir nog å gå till sängen snart...
hoppas på att jag kommer mig upp på cykeln idag, innan de blir så mycke damm på den
IB jag skulle ha gjort så att jag skulle ha varit hos dendär grannen nån stund nån dsag lite nu å då få se vad han tycker om de å så. går de bra å dom gillar varandra, skulle jag nogha lämnat honom hos grannen
IB ska försöka gå ut å gå idag.... eftersom han vaknade så tidigt så hinner han nog sova 2 gånger. för nu sover han ganska länge igen men sen ska han nog sove en stund till senare på dagen så då ska jag försöka ta mig ut med vagnen...måste röra på fläsket