Inlägg från: alarik82 |Visa alla inlägg
  • alarik82

jaha då var man ensam igen då, gubben åkt enyss iväg å ska skruva på bilen...få se om man kommer sig för nått idag då

• alarik82

ja du de undrar jag oxå, har en pipig unge på golvet ja... så kan ju tyvärr inte göra så mycke, funderar om ja ska göra lördagens program iallafall...

• alarik82

jag har ju fortfarande träningsvärk ibenen så de känns mest på insida lår på mig när jag gör benövningar... hoppas jag gör rätt iallafall... är ju blondin så de är inte så lätt å förstå alla gånger för mig ;)
    men nu är de gjort är oxå

• alarik82

nu har jag varit ute å klyvid ved å dragit en massa ris, men fy va de ä rtråkigt när man är ensam ute.... mycke roligare när gubben är med å hjälper till.

• alarik82

ikväll blir de lärrdipp med morötter till filmen, har nyss varit ute å gått 40 minuter i rask tackt

• alarik82

våra liv:de är bara å skriva de. vi är ju till för att hjälpa varandra här.

• alarik82

trevligt med ny bikini, de skulle jag oxå behöva ha... men hittar aldrig nån som passar :(

• alarik82

äntligen har lilleman somnat, sov typ 1 timme när han gick å la sig ikväll sen har han varit vaken, vägrat å sova fast han har varit sååå trött. jag som tänkte cykla lite, men icke...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)