Inlägg från: alarik82 |Visa alla inlägg
  • alarik82

vikt...peppningstråd =)

å jag som hatar fötter. har fotfobi nämligen :) tror inte jag är nöjd med nån av mina kroppsdelar :(

har varit lite duktig idag iallafall, skenat runt på en affär i 1 timme med lilleman i famen sen har vi varit ute å gått i 45 min, å jag hade superfart på, samma strecka brukar ta 55 min i vanliga fall...

är inne sånhär period idag som allt bara är skit... men de går säkert över...lilleman vill inte sova heller.... *trött*

åt ju lite chips igår, kan bero på de. för kompisen lämnad ekvar lite, å de åt ju jag naturligtvis upp. hade sån jävla ångest sen hela kvällen å natten

• alarik82

nu har jag vilat en timme när jag nattade knodden. så lite piggar blev jag. hittade ett nytt sbacks idag på affären. majsbågar, de är bara ren majs, smakar svagt popkorn, inte supergott, men gott å de duger å knapra på

• alarik82

hej hej på er, haer varit i stan hela dagen...
    jag har ju gått ner 12 kilo extra sen jag blev med barn... men tissorna har inte minskat nått, beror ju antagligen på att ja ammar, men när jag slutar amma, kommer dom fortfarande vara så stora elle rkommer dom å krympa lite då??? för när man går ner i vikt brukar ju tissorna oxå krympa

• alarik82

alltså jag lever ju som vanligt, äter å så, de är banta man inte får göra när man ammar, inte drickas massa såbtdär pulver å så....
    frågan är ju bara hur hängiga dom blir sen då när man slutar amma å dom minskar...

• alarik82

hehe jasså man kan ju alltid hoppas på att mina "drar ihop" sig :) skulle ju vara en dröm ;) ja dom blir väl som dom blir, går inte å göra så mycke åt ju... får skylla på G kraften

• alarik82

ja förrsten, nästan alla mina kläder jag hade före jag blev med barn är sför stira nu. å jag tycker jag är stor nu så frågan är hur f*n såg ja ute före då... fast nu är de ju mest denhär eviga magen som inte vill bort... denär ju sååå dallrig, så dallrifg var den inte före jag blev med barn

• alarik82

Zmoothie hehe ja de håller jag med om...
    själv ska jag nog äta lite kvark snart, om lille herren skulle kunna ta å somna snart

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)