Inlägg från: alarik82 |Visa alla inlägg
  • alarik82

vikt...peppningstråd =)

ja nu ligger han på golvet med mig... får se nu då när han tänker somna, klockan ä rju liksom 22.15 på åland

• alarik82

malin...mmmmm visst... trodde jag skulel få nått gjort idag medans han sov, men icke... nu ligger han å jävlas med katten

• alarik82

är de nån här som är duktig på dedär med points??? behöver hjälp med en fråga...

• alarik82

hallå på er brudar. vem var de man skulle skriva sin vikt till... senil... ja vet.
    blev lite lycklig idag iallafall, -1 på vågen... så 61 nu alltså.

mår skiiiit idag
    orkade knappt kliva ur sängen, kroppen bara skakar,vet ej va de är, hoppas de går över nu när jag har ätit...

• alarik82

idag blev de inte nyttig frukost. havregryn, mjölk å sirap... kände att ja måsta ha sött... hoppas att mina skakningar blir bättre...

• alarik82

de kanske är sprittarmen som börjar skrika, därför ja skakar så hemst idag... den kanske har vaknat efter 1 års vila

• alarik82

jag har haft jättedålg syn... såg inte domdär största bokstäverna när man gör såndär syntest när javar liten, hade glsögon tills ja började 4, sen växte de bort

• alarik82

jag skulle orxå vilja baka bullar...

bläää nu har ja ont i magen iställer när ja ätit sånt ja vet att j ainte ska äta...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)