vikt...peppningstråd =)
ja nu ligger han på golvet med mig... får se nu då när han tänker somna, klockan ä rju liksom 22.15 på åland
ja nu ligger han på golvet med mig... får se nu då när han tänker somna, klockan ä rju liksom 22.15 på åland
malin...mmmmm visst... trodde jag skulel få nått gjort idag medans han sov, men icke... nu ligger han å jävlas med katten
är de nån här som är duktig på dedär med points??? behöver hjälp med en fråga...
hallå på er brudar. vem var de man skulle skriva sin vikt till... senil... ja vet.
blev lite lycklig idag iallafall, -1 på vågen... så 61 nu alltså.
mår skiiiit idag
orkade knappt kliva ur sängen, kroppen bara skakar,vet ej va de är, hoppas de går över nu när jag har ätit...
idag blev de inte nyttig frukost. havregryn, mjölk å sirap... kände att ja måsta ha sött... hoppas att mina skakningar blir bättre...
jag tycker de såååå gott ;)
de kanske är sprittarmen som börjar skrika, därför ja skakar så hemst idag... den kanske har vaknat efter 1 års vila
jag har haft jättedålg syn... såg inte domdär största bokstäverna när man gör såndär syntest när javar liten, hade glsögon tills ja började 4, sen växte de bort
jag skulle orxå vilja baka bullar...
bläää nu har ja ont i magen iställer när ja ätit sånt ja vet att j ainte ska äta...
räknade nyss ut mitt bmi
idealvikt är 19-24 i bmi å¨jag har 23.8