Inlägg från: alarik82 |Visa alla inlägg
  • alarik82

vikt...peppningstråd =)

IB oj ja de är jobbigt när man är blyg, lider inte själv av de så mycke,men jag kan förstå hur de ligger till.... läste att du inte hade nå körkort heller, så på så vis skulle de ju oxå vara enklare å ha honom hos grannen. de gå rinte lättare om hon kommer hem till dig då t.ex?

• alarik82

IB nej jag dömmer inte dig iallafall, känner flera som går på soc... oftas är de sånna som verkligen behöver hjälp...
    jag tycker du är duktig som hålle rpå å ändrar ditt liv, å jag tror du kommer å få de jättebra.

du kan ju när du ser att hon ä rute, så kan du "gå ut å gå" med din son, å hoppas på att hon börjar prata först kanske...

• alarik82

ojojoj nu haer jag cyklat 45 min å de blev 9 kilometer å 258 kalorier :)

• alarik82

hallå på er brudar igen..
    varit till byn å fikat lite, bara en kopp te... å sen blev de en prommis på 40 min 30 min oxå, inte så mycke men, skulle ha blivit längre om hundjäveln väckt lilleman

• alarik82

Våra liv... spännande, hittade du nått på ikea då???

till middag åt jag nudlar å grönsaker(färdigblandat i påse, fryst) å sen marinerade räkor som ja stekte på, de var jättegott, tror de är gansk anyttig ocå... *hoppas på de*

• alarik82

malin... nja men när hunden försöker hoppa upp i vagen så är d einte så konstigt att han vaknar *morr* men han är ganska lättväkt i vanliga fall oxå.. men hade hunden hållt sig därifrån skulle d eha varit bra...grrr

• alarik82

IB hehe du har tur du :)
    men gubben är nog ganska snäll ibland han...
    men hunden kan man ju diskutera om, han är ganska billig ibland...
    har du ingen kontakt alls med pappan till knodd, inte för att ja har med de å göra men lite nyfis är man ju

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)