Inlägg från: alarik82 |Visa alla inlägg
  • alarik82

vikt...peppningstråd =)

ibland skulle de vara bra å äta en massa sen kan man gå å kräkas upp de, men bara tup när man ätit allt för mycke, ingen vana alltså.... ja är knäpp ja vet...
    åimorron ska jag på mammaträff å hur mycke kakor å bullar finns de inte då ...jag vet att jag INTE kommer´kunna hålla mig

• alarik82

mmm, vet att de ej är bra, men ibland känns d esom en bra grej om man ätit en massa chips eller så. men jag kan inte spy på beställning

• alarik82

jag äter oftast popkorn när jag ser på film eller så, suget efter chips är enormt ibland, men jag vet att jag blir å må så illa efter jag ätit de så de är ingen ide, å de är mest bara saltet jag är ute efter oxå. ja grönsaker å dipp är smasken,
    vad är eran favvodipp då? min är lök eller vitlök

• alarik82

jonas är ledig lörd-tisdag så då ska han få ha lilleman så kan jag gå ut å gå

• alarik82

mitt magmått var ca 100 när jag mätte 13 nov. å nu är de ca 96. så svårt när man har såntdär stålmåttband...

• alarik82

nja på ett ungefär är de ju iallafall...
    ja jag måste hitta ett bättre nånstanns... glömmer alltid bort de när jag är i stan.
    satt på mig ett par finbyxor idag som satt ganska bra förut, men jösses jag drunknar ju i dom, ramlar ner på höften å jag får in 2 ben i ett byxben ...bkommer å bli dyrt dehär. borde sy in byxorna, men är ju inte så duktig på de

• alarik82

kanske de är enklare med en egen tråd... *funderar* jag som är blondin å allt

• alarik82

skuggade igenom de som snabbast nyss, ska läsa de mer ordentligt ikväll sen :)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)