Inlägg från: alarik82 |Visa alla inlägg
  • alarik82

vikt...peppningstråd =)

oj glömde ju fö rtusans säga välommen till dig igår fröken homung, men ja hade så bråttom för jag skulle gå å lägga mig... hoppas du kommer å trivas med oss

• alarik82

malin... ja måsta ju passa på när ungen sov å sen var de så passligt för vi såg på film å då känns de inte lika länge... tiden går fortare då än om man bara sitter å cyklar å glor in i väggen...

• alarik82

oj va ni har snackat här medans ja har legat å sovit
    kommer ju knappt ihåg va ja läste i början...

men alla har varit så duktiga tycker jag... ska försöka mig ut på en prommis idag tror ja...
    eller nääää, har ju boxningen idag... blåser ju storm ute hos oss..

har provat massa byxor idag. hade storlek 42 innan ja blev med barn. nu provad ja 38/40 å dom passade perfekt...
    köpte ju några nya byxor för nån månad sen, å dom trillar av ny...ett par av dom hade ja aldrig hunnit använt...

• alarik82

VL nja, ja är ju inte så duktig på å sy, men jag har lånat en symaskin iallafall, så jag ska se vad ja kan åstakomma

• alarik82

TL å fan där ser man...

vet inte riktigt hur ja ska bete mig när ja ska sy in byxor, om man ska sy på insidan, vid grenen eller på utsidan av byxorna... de syns ju minst på insidan...

• alarik82

får hoppas på de... måste sy upp domflesta oxå... alla byxor är typ 1 dm för långa...

• alarik82

stackar lilltjejen....
    gav alarik plommon igår för han var hård i magen, jösses va han sket i natt ska ja säga. gubben tyckte de luktade illa

• alarik82

jo de är sååå skönt å få komma bort å göra nått annat, men de är endast 2 timmar i veckan som jag slipper iväg å göra nått på egen hand... å man hinner knappt komma dit så ska man hem igen.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)