Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

Theresa!: Javisst ja, block var det ja! Får bli dagens uppdrag att gå o köpa ett fint. O nej, det är absolut inget larv med motivationsdagboken. Jag tycker att man ska göra sin viktnedgång till ett projekt. Jag glömde också att göra innan frukosten... Drack nyss Nutrilett. Ska strax sätta igång med programmet.

• idiotblondinen

Så, nu var det gjort... Shit blev alldeles svettig och darrig... Ytterlårsövningen var riktigt jobbig! Kan tänka att om ett par veckor så är man riktigt hajj på dom! Började darra i benen och fick kramp i rumpan... Men skönt är det nu

• idiotblondinen

Malin: Det var som tusan... gällande aspartam alltså... Bra att måtten minskat!

Våra Liv: Välkommen. Nej, den här lär inte dö ut då vi som är här verkligen har bestämt oss och satsar stenhårt. På våra egna vis.

TL: Ha en underbar kväll ikväll!

• idiotblondinen

Låter bra emmamaria

• idiotblondinen

Åååh nej, imorgon är det söndag... Ingen styrketräning! Jag som vill. Attans.

• idiotblondinen

Theresa1: Ja, men... Får man lov till det?

Har härlig träningsvärk i vaderna idag förresten..

• idiotblondinen

Våra Liv: Tacka Theresa1, det är hon som har byggt upp programmet. O sockerberoende har jag också varit.. Så det has full förståelse för. Att ta sig ur det är inte lätt, men det går om man ger sig fan på det.

Nu ska jag hoppa ner i badkaret som belöning för en bra vecka.

• idiotblondinen

TL: Rättelse, det är bara Theresa1 som varit duktig och pillat ihop det.

• idiotblondinen

TL: Det enda hörn jag var med på var att komma med idén, jobbet har Theresa lagt ner.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)