Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

Theresa1: Jaså, får du "utomstående" besökare? Måste kika om jag också fått det...

• idiotblondinen

Nej, bara "behöriga" besökare hos mig.

• idiotblondinen

Våra Liv: Mina hantlar är två fula vattenfyllda pet-flaskor så det var en dålig ursäkt till att inte köra programmet.

• idiotblondinen

Malin1976: Jag var inne o kikade på din, men eftersom vi alla här varit och tittat på varandra trodde jag inte att man behövde kommentera. Men en sak ska jag säga, jag ÖNSKAR att jag vore lika smal som du är

Eller var det gäster som var inne o tittade?

• idiotblondinen

Malin1976: Jaha! Nyfiket folk finns det gott om!

• idiotblondinen

Malin1976: Tyvärr så har jag hört att skogsbärssmaken ska vara riktigt äcklig! men du, hur mycket väger du då? *glömsk*

• idiotblondinen

Malin1976: Jaha men nej, jag väger 83 så då väger jag mer. Men jag är en kortis också. O jag tycker att 80% av min övervikt är på magen.

• idiotblondinen

O okej... Lite på rumpan också.

• idiotblondinen

Jag gjorde också som Malin när jag la in mina bilder.

Nej hörrni tjejer, är det nån som har lust att sparka ut mig på promenad om en halvtimme eller så? Kan behöva en spark. Sparkar är bra. Mmm. Me likes sparkar. *Fniss*

• idiotblondinen

Här har jag alltid persiennerna nere när det är grått ute så jag har ingen aning. Blir en överraskning när jag kommer ut! Tror dock att det bara är regn o slask. Vi hade en massa snö men den har smält bort. Gillar snö mer än regn o slask måste jag säga. Ja men jag ska se färdigt på Oprah innan jag går ut. Så vid 14.40 behöver jag en spark. ^^

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)